مدیران دستگاههای اجرایی برای ترسیم آینده البرز به بیان دیدگاههای خود برای توسعه البرز پرداختند

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، ، صاحبنظران ،کارشناسان دستگاههای اجرایی استان البرز با برگزاری نشستی در سالن شهدای دولت استانداری البرز برای دستیابی به خطوط توسعه به تبادل نظر پرداخته و در این بحث مهم سند سرزمین امایش را بعنوان محور موضوعی مهم مورد توجه قرار دادند .
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز دراین نشست گفت: براین اساس باید عوامل موثر بر روند توسعه صنعت ، کشاورزی ،جمعیت مورد توجه صاحبنظران قرار گیرد .
ذبیح اله قائمی افزود: اصلی ترین دغدغه در راستای توسعه استان البرز یک مشارکت فراگیر است که اگر بتوانیم تمامی دیدگاهها را دراین زمینه جمع آوری کنیم می توان به نتایج قابل قبولی دست یافت .
وی ،مهاجرپذیری و نرخ بالای رشد جمعیت را از دیگر دغدغه ها در زمینه برنامه ریزی و توسعه استان البرز خواند و ادامه داد: البته سهم بالای شهرنشینی دراین استان نوپا نیز بی تاثیر نیست و درکنارآن باید سایر عوامل طبیعی را از جمله بارش کم و بحران آب اضافه کرد .
قائمی افزود: پس از تدوین این سند افق 20ساله ای برای استان نوپای البرز درنظرگرفته می شود که تمامی سندها براساس آن تهیه و تدوین خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با این سند که نتیجه مطالعات عمیق جمعیتی و جغرافیایی دراستان البرز است بتوانیم گامهای موثری را در زمینه توسعه برداریم.
دراین نشست هریک از صاحبنظران حوزه های مختلف هواشناسی ، بهداشت و درمان ،اجتماعی و فرهنگی به بیان دیدگاههای خود دراین زمینه پرداختند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =