معاون جوانان و امور فرهنگی اداره ورزش وجوانان گیلان گفت : برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ، تجلیل از نخبگان و برنامه های متنوع فرهنگی از مهمترین برنامه های هفته جوان در گیلان بشمار می رود .

هاشم اسماعیلی افزود : شعار سال جاری ما ، جوان یاوری و جوان باوری است و امیدواریم که بتوانیم برای جوانان گام های مثبت و تاثیرگذاری را برداریم .

وی اظهار کرد : البته مشکلات جوانان مخصوص به یک حوزه یا یک اداره نیست چون مطالبات جوانان فراتر از ورزش است که برای جداسازی جوانان از وزارت ورزش نیز اقداماتی انجام شده است .

وی ادامه داد : ما نیز تاکنون در حوزه جوانان ، برنامه های مختلفی را انجام داده ایم که می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی در بخش های مختلف از قبیل مبارزه با مواد مخدر و ازدواج اشاره کرد و همچنین برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی را سال گذشته برگزار کردیم .

وی بیان کرد : با توجه به اینکه متاسفانه آمار درگیری و نزاع در گیلان زیاد است ، اولین سامانه کلینیک کنترل خشم را در شهرستان شفت راه انداری خواهیم کرد .

معاون جوانان و امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : همچنین ما جلسات ستاد ساماندهی جوانان را در استان گیلان تشکیل دادیم که این جلسات در 12 شهرستان گیلان برپا شده و فقط در شهرستان های لاهیجان ، لنگرود ، رودبار و آستار این ستاد تشکیل نشده که این جلسان نیز بزودی در این چهار شهرستان نیز برپا می شود .

هاشم اسماعیلی در ادامه به سازمان های مردم نهاد در استان گیلان اشاره کرد و گفت : در سال 92 تعداد سمن های گیلان 24 عدد بود که این رقم در پایان سال 93 به 36 سمن و هم اکنون نیز به 40 سمن افزایش یافته است .

وی اضافه کرد : سازمان های مردم نهاد یا سمن ها شرایط را برای کارهایی که نمی توان آن را در بخش های دولتی انجام داد تسهیل می کنند .

یازدهم ماه شعبان همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) روز جوان نامگذاری شده که به همین مناسبت، هفتم تا سیزدهم خردادماه جاری هفته جوان است

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =