اعزام 10 هزار لرستانی به مرقد امام خمینی(ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تعداد 10 هزار تن از مردم لرستان در بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شرکت می کنند.

 

به گزارش خبرآنلاین به  نقل از  سفيرافلاك ، سرهنگ علی حسین پازدار، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برای پاسداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مردم ایران، از همه شهرهای لرستان تعداد 10 هزار نفر به تهران اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: طبق فراخوان‌های قبلی، از 15 اردبیهشت ماه گذشته در پایگاه‌های مقاوت و مساجد لرستان، ثبت نام برای اعزام در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد و تا دهم ماه جاری ادامه داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در این مدت، افراد زیادی برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) ثبت نام کرده بودند، اما چون ظرفیت ما محدود بود، فقط توانستیم مقدمات حضور 10 هزار نفر را مهیا کنیم.

پازدار افزود: برای مراسم امسال الویت ثبت نام نیز با افرادی بود که برای اولین بار قرار است در مراسم سالگرد شرکت کنند.

وی بیان داشت: طبق برنامه ریزی‌ها، کمیته‌های ثبت نام، بهداشت، فرهنگی، اطلاع رسانی، ترابری و ارتباطات، امنیت، بازرسی، نظارت و اسکان خواهران، برای مراسم امسال تشکیل شده‌اند و به انجام وظایف تعیین شده خود می‌پردازند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان هم چنین اظهار اشت: تعداد از بسیجیان استان با لباس محلی لرستان، در مراسم امسال حضور دارند.

پازدار بیان کرد:  جمعیتی که از استان به تهران اعزام می‌شوند، بر اساس تعداد آمار جمعیتی و امکانات شهرستان، تقشسم بندی شده‌‎اند و تلاش می‌کنیم، در این برنامه دو روزه، بحث ایمنی وسلامت آن‌ها نیز تامین شود.

وی همچنین به برنامه امسال برای اعزام بسیجیان به مرقد امام (ره) اشاره کرد و گفت: هر کدام از اتوبوس‌ها یک شعار دارند و تلاش شده در هر اتوبوس یک مسئول، یک روحانی و یک راوی حضور داشته باشند؛ تا هم نماز اول وقت آن‌ها به جماعت برگزار شوند و نیز با فلسفه و اندیشه و زندگی حضرت امام(ره)بیشتر آشنا شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان حضور 5/1 میلیون نفری مردم ایران در مراسم سالگرد حضرت امام (ره)، بیان داشت: بدون شک این حضور حماسی مردم  یک پیام مهم خواهد داشت و آن، میزان وفاداری مردم، به امام امت و تجدید بیعت با رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =