با تأسیس 10 مرکز گیم نت و ویدئوکلوپ در قم موافقت شد

موافقت کمیسیون سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای 10 متقاضی تاسیس مرکز گیم نت، ویدئو کلوپ، عرضه CD و بازی های رایانه ای در قم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، به نقل از خبرگزاری ایرنا، موافقت کمیسیون سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای 10 متقاضی تاسیس مرکز گیم نت، ویدئو کلوپ، عرضه CD و بازی های رایانه ای در قم اعلام شد.

کمیسیون سمعی بصری استان به منظور رسیدگی به پرونده های متقاضیان تاسیس مراکز عرضه محصولات فرهنگی هنری، با حضور حجت الاسلام علی اسماعیلیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم و دیگر اعضا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم تشکیل شد.

در این جلسه از میان پرونده های تکمیل شده متقاضیان تاسیس مراکز سمعی بصری از جمله گیم نت، ویدئو کلوپ، عرضه CD و بازی های رایانه ای در استان قم، 10 پرونده توانست رای موافق این کمیسیون را از آن خود کرده و فعالیت آنها در این کمیسیون مصوب شد.

متقاضیان پس از گذراندن استعلامات فردی و مکانی پروانه فعالیت مورد نظر را دریافت خواهند کرد.

کمیسیون سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به صورت ماهیانه تشکیل جلسه می دهد و مسائل مربوط به مراکز عرضه محصولات فرهنگی هنری استان را بررسی می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =