اعتبارات عمرانی لرستان به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

نماینده مردم خرم‌آباد مجلس گفت: اعتبارات عمرانی لرستان در قانون توازن به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

 

نماینده مردم خرم‌آباد مجلس گفت: اعتبارات عمرانی لرستان در قانون توازن به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ایرج عبدی عصر در نشست مجمع نمایندگان لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش جدی نمایندگان قوانین توازن تصویب شد که در این راستا اعتبارات عمرانی لرستان به بیش از 100 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس عنوان کرد: در رفع موانع تولید تقریباً 10 سال معافیت مالیاتی برای استان لرستان در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: سه هزار روستا در سطح استان لرستان وجود دارد و برای این روستاها کارهای خوبی انجام‌شده است.

عبدی با اشاره افزایش مهاجرت در لرستان، اظهار داشت: رفع مشکلات استان نیاز به کار جهادی دارد چراکه این مسائل فقط در حوزه قانون‌گذاری حل نمی‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس بابیان اینکه در سه سال گذشته رتبه بیکاری لرستان پنج پله کاهش یافته است، گفت: رتبه بیکاری لرستان به زیر 15 درصد رسیده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کمیسیون اجتماعی چهار هزار میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان تصویب شد که در این راستا با کمک دولت تلاش می‌شود به نتیجه برسد.

عبدی اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه برای استان‌های ایلام، لرستان و کرمانشاه کارگروهی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل شد تا به‌طور ویژه موضوع اشتغال پیگیری شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =