برپایی نمایشگاه «انتظار سرخ» در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام نیمه شعبان نمایشگاه «انتظار سرخ» در مسجد مقدس جمکران دائر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، به نقل از خبرگزاری حوزه، این نمایشگاه که زیر نظر معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برپا شده است، شامل غرفه‌های مشاوره اعتقادی، مسائل هسته‌ای، پرسش و پاسخ مذهبی، عکس‌های مرتبط به مسجد مقدس جمکران و مقام‌های صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، انتشارات تسنیم، شهدای حجاز، مسابقات فرهنگی و غرفه کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن می‌باشد.
غرفه هسته‌ای به همت بسیج دانشگاه امام صادق(علیه السلام) دائر شده که در آن عکس و کلیپ‌هایی در خصوص روند مذاکرات و بررسی توافق نامه هسته‌ای نمایش داده می‌شود و بروشورهایی نیز در این خصوص عرضه می‌گردد.
موسسه فرهنگی هنری مشعر وابسته به بعثه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز یکی دیگر از غرفه‌های نمایشگاه «انتظار سرخ» را تشکیل داده است که در آن عکس‌هایی از مسجد مقدس جمکران، مسجد سهله و مقام‌های صاحب الزمان در نجف، کربلا و بغداد به انظار عموم درآمده است.
بسیج مدرسه علمیه معصومیه با در اختیار داشتن دو غرفه در خصوص مهدویت، ولایت فقیه، آسیب‌ها و مزیت‌های فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی و توزیع آثار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) به مناسبت سالگرد ارتحال ایشان به انتشار کلیپ، عکس و بروشور پرداخته و میزهای پرسش و پاسخی نیز پیرامون این موضوعات دائر کرده است.
بخش ویژه این نمایشگاه به اتفاقات کشور یمن اختصاص داده شده است که در آن طوماری برای حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات آل سعود و آمریکا امضا می‌شود.
تابلوهای عکسی از شهدای یمن و صحبت‌های مقام معظم رهبری و سید حسین الحوثی و سید عبدالملک الحوثی روسای حزب انصارالله یمن در این غرفه نصب گردیده است.
در غرفه شهدای حجاز نمایشگاه «انتظار سرخ» هم کاریکاتورهای جنایات آل سعود، پوستر و بنر شهدا و زندانیان شیعه عربستان انتشار یافته و سی‌دی، بروشور و کتبی در خصوص وضعیت حقوق بشر در عربستان، جنایات آل سعود، آمریکا و اسرائیل عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =