ترافیک روان و جاری در محورهای مواصلاتی قم حاکم است

رئیس پلیس راه استان قم در خصوص وضعیت بار ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گفت: در حال حاضر کلیهٔ محورهای استان، دارای بار ترافیکی عادی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، اردشیر جمشیدی راد در خصوص وضعیت ترافیکی استان قم به خبرگزاری تسنیم گفته است: محورهای استان تا ساعت 6 بعد از ظهر وضعیت ترافیکی نیمه سنگین را داشته و از آن پس تا ساعت 3:30 دقیقه بامداد در حالت عادی و روان بوده است.
رئیس پلیس راه استان قم از وضعیت ترافیکی محورهای استانی ابراز رضایت کرد و افزود: در حال حاضر شاهد وضعیت روان و عادی در جاده‌های منتهی به استان هستیم.
وی با اشاره به اینکه مقصد بعدی بسیاری از زائران مسجد مقدس جمکران، مرقد مطهر امام "خمینی (ره)" است و همچنین به دلیل تعطیلات پیش رو، ممکن است حجم سفرهای برون شهری افزایش یابد، گفت: پیش بینی می‌شود از امروز بار ترافیکی در دو محور ورودی و خروجی قم به سمت تهران به حالت سنگین درآید.
جمشیدی راد با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی استان قم بیان کرد: محدودیت‌های در نظر گرفته شده در خصوص حمل و نقل وسایل نقلیه سنگین به استثناء حامل‌های انرژی کماکان پابرجاست و تلاش مجموعهٔ پلیس راه بر این است که تا پایان زمان معین شده از ورود هر نوع وسیله نقلیه سنگین به استان به جز موارد ذکر شده جلوگیری کند.
انتهای پیام/ ی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =