طرح حمایت از دستاوردهای هسته ای در راستای تحقق منافع ملت ایران به تصویب رسید

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حمایت از دستاوردهای هسته ای که توسط مجلس شورای اسلامی در دست پیگیری است به نفع ملت ایران و مانع زیاده خواهی های کشورهای طرف مقابل است.

به گزارش خبرآنلاین، علی جلیلیان در گفتگو با پاک پرس، اظهار داشت: کلیات طرح حمایت از دستاوردهای هسته ای به تصویب رسید و در جلسه سه شنبه نیز با افزودن جزئیات، این طرح حمایت تکمیل و به یک قانون تبدیل می شود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس، انعقاد تمامی عهدنامه ها و توافقات نهایی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای خارجی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی ایران برسد.

جلیلیان این طرح را یک عهدنامه بین المللی خواند و گفت: در طرح حمایت از دستاوردهای هسته ای، منافع ملت ایران نهفته است. همچنین این طرح هشداری برای آمریکا و تیم مذاکره کننده است که حقوق ملت ایران را در چارچوبی مشخص رعایت کرده و سپس نسبت به امضا اقدام کنند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی ایران به نمایندگی از مردم ایران حق اعمال قانون دارد بنابراین می تواند بر تمامی مذاکرات و توافقات با غربی ها اعمال نظر کند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: در این طرح درصدد هستیم در توافقات منعقد شده منافع ملت ایران رعایت و از زیاده خواهی های غربیان جلوگیری شود و همچنین در همان روز انعقاد، باید تمامی تحریم ها برداشته شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =