مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران خانم دکتر لیلا واثقی به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  منطقه استان مازندران طي حكمي از سوي دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران خانم دكتر ليلا واثقي به عنوان مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري مازندران منصوب شد.
در اين حكم ابراز اميدواري شده است تا با اتكال به خداوند متعال و رعايت كامل و دقيق قوانين و مقررات و بهره گيري از ظرفيت ها و پتانسيلها در انجام وظايف محوله در تحقق اهداف و آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي و سياستهاي دولت تدبير و اميد در خدمت به مردم موفق و مويد باشد.
دكتر واثقي داراي دكتراي اقتصاد بين الملل و دكتراي اقتصاد كشاورزي است و به عنوان يكي از محققين حوزه طرحها و پژوهشهاي اقتصادي استان فعاليت داشته و سابقه 15 سال تدريس در دانشگاه ههاي مازندران را در كارنامه فعاليتهاي خود دارد .
رياست دبيرخانه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان و معاون امور بين الملل دفتر اقتصادي استانداري مازندران از جمله مسئوليت هاي ايشان بوده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =