رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: تعداد 400 بسته مواد غذایی به ارزش 300 میلیون ریال در میان نیازمندان شهرستان سوادکوه توزیع شد.

جهانگیر آذری در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرانلاین  منطقه  استان مازندران از اجرای طرح ملی همای رحمت در این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی بیان داشت: جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان به منظور همدلی با خانواده‌های نیازمند با بهره‌گیری از توان خیرین، داوطلبان و مدیران واحدهای صنعتی این دو شهرستان طرح ملی همای رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیر خواهانه اجرا خواهد کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه تصریح کرد: تعداد 400 بسته مواد غذایی به ارزش 300 میلیون ریال در میان نیازمندان این شهرستان‌ها توزیع شد.

آدری در پایان با برشمردن اهداف این طرح گفت:  ترویج ارزش‌های انسان‌دوستانه با تاسی از شیوه امیرالمومنین(ع) در شیوه خدمت‌رسانی و کمک به ایتام، هدایت کمک‌های مردمی با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از خانواده‌های محروم، ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه و خیرخواهانه به منظور مشارکت مستقیم خیرین از اهداف اجرای این طرح بوده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =