جان لیگر و مارسلو کلار مدیران عامل دو اپراتور تلفن همراه تی – موبایل و اسپرینت با درگیری لفظی شدید و زننده شان توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از گیک وایر، ماجرا وقتی آغاز شد که لیگر مدیر تی موبایل یکی از طرح های جدید شرکت رقیب یعنی اسپرینت را در زمینه ارائه خدمات موبایلی، کاری پرنوسان و اشتباه توصیف کرد. تی - موبایل قبلا ارائه این خدمات اسپرینت که به All-In مشهور شده را تقلیدی از یکی از برنامه های مشابه خود دانسته بود که یک هفته ای است اغاز شده.

در قالب این طرح کاربران با پرداخت تنها 80 دلار در ماه می توانند یک گوشی هوشمند از اسپرینت خریداری کنند و از خدمات دیتا، مکالمه و ارسال پیامک نامحدود بهره مند شوند. در این طرح برای انتقال خط و گوشی از اپراتورهای دیگر نیز برنامه ریزی شده و ادعا شده که اسپرینت هزینه های آن را هم متقبل می شود.

بعد از این اظهارنظر مدیر تی موبایل، مدیر اسپرینت این پاسخ تند توییتری را به وی داد: شما یک تنه از هر دو اپراتور دیگر تلفن همراه بدترید و من از شنیدن مزخرفات تو به شدت خسته شده ام.

وی در این پاسخ طعنه ای به یکی از طرح های غیرشفاف تی موبایل هم زد که در قالب آن می توان با پرداخت 15 دلار در ماه یک گوشی آیفون 6 اجاره کرد. البته تی - موبایل به کاربران خود نگفته که در صورت به روز کردن گوشی مذکور هزینه استفاده از خدمات این طرح افزایش می یابد.

در ادامه این جوابیه آمده است: طرح تقلیدی اجاره گوشی تو با بهای اندک گمراه کننده و یک جک است. تو مردم را گول می زنی تا باور کنند با پرداخت 15 دلار یک گوشی آیفون دارند. اما این درست نیست. زیرا برای به روز کردن آیفون هزینه این طرح به 27 دلار افزایش می یابد. تو چیزی می گویی ، اما به گونه ای متفاوت رفتار می کنی. این یک نمایش قلابی است. لذا تی موبایل واقعا مثل یک جهنم است.

اما این پایان درگیری دوطرف نبود و جان لیگر در پاسخ به رقیب گفته است: برادر خل شده ای؟ وقتی بحث خودویرانگری پیش می آید مارسلو کلار کاملا درگیر این کار می شود! احتمال می رود که درگیری لفظی این دو نفر در توییتر باز هم ادامه یابد.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =