مردم کرج و استان البرز غرق در شادی و شور و شعف

سه شنبه شب چند ساعت پس از اعلام رسمی خبر توافق هسته ای ایران با کشور (1+5) همه مردم عزیز و آزاداندیش ایرانی اسلامی که از صمیم قلب انتظار پیروزی مهم و بزرگی را در این عرصه می کشیدند با خوشحالی و شور و شعف زایدالوصفی به خیابان ها ریخته و با ابراز شادی و پخش شیرینی و گل از تلاش های دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای قدردانی کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز در این مراسم های شبانه ملت قهرمان ایران با اعلام خوشحالی خود از این موفقیت تاریخی همچنان حمایت خود را از تعامل با کشورهای جهان آنهم در سایه عزت و سربلندی اعلام نمودند. در شهر کرج و سایر شهرهای استان البرز هم اقشار گوناگون مردم اعم از پیر و جوان زن و مرد با حضور در خیابان ها تا پاسی از شب به شادی و پایکوبی پرداختند و با شعارهایی چون مردم ایران اهل صلح و آرامش هستند اما هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی روند استقبال خود را از توافق تارخی ایران با کشورهای 1+5 اعلام نمودند.
در خیابان های گوهردشت، مهرویلا، مهرشهر، حصارک، شاهین ویلا، عظیمیه، فردیس و... هم کارناوال های شادی با حرکت خودجوش مردمی شکل گرفته بود و مردم با صدا درآوردن بوق اتومبیل ها ضمن ابراز شادی بابت این توافق از دکتر روحانی، دکتر ظریف و سایر دولتمردان تقدیر و تشکر کردند. به گزارش خبرنگار خبرآنلاین تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی هم با آرامش شاهد شادی مردم شریف کرج و شهرهای استان البرز بودند. گفتنی است شروع شادی در خیابان های مختلف کرج از ساعت 22 بود که تا ساعت 1 بامداد ادامه پیدا کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =