روز گذشته مخاطبان سرویس مشکلات مردم مسائلشان را با خبرآنلاین درمیان گذاشتند.

به گزارش خبرآنلاین، در میان مشکلات، حوزه اقتصادی و اشتغال در روز گذشته بیشترین نظرات را به خود اختصاص داده بود.

 

سایر مشکلات را در جدول زیر بخوانید:

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی و اشتغال

در خصوص نیروهای قرارداد کار معین فوق لیسانس که از سال 85 با آنها قرارداد بسته شد و چند سالی است در دستگاههای اجرایی مشغول کار هستند گزارش تهیه کنید، با داشتن سابقه طولانی، دریافتی حقوق پایین، عدم انگیزه کافی آنها و ... ، از سازمان مدیریت و برنامه‏ریزی کشور پرسیده شود، چه برنامه ایی برای این گونه افراد دارند. چه زمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.

 

در مورد قانون پیش فروش ساختمان بپرسید که چرا اجرا نمی شود؟

 

جزو 6 هزار الي 7 هزار بازنشسته صدا و سيما هستم 8 ماه است که بازنشسته شدم ولي سنواتم را نداده اند. سنوات هيچکس را نداده اند .

 

اینجانب ساکن کوی بیمه در مجاورت شهرک اکباتان تهران هستم. از زمانی که اعلام شد نان در برخی از نانوایی ها آزاد پخت می شود کلیه نانوایی های محله ما نان را به نرخ آزاد پخت می کنند با توجه به اینکه قشر های کم درآمد نیز در این محله و هر جای دیگر یافت می شوند لطفاً این موضوع را پیگیری نمایید

 

 

لطفا نتیجه استخدامی قبول شدگان آزمون شرکت فرودگاهها رو بررسی کنید.

 

گویا رایانه های سازمان سنجش پاسخنامه شرکت کنندگان در کنکور سراسری 94 در استان گلستان را به درستی بررسی نکرده است بسیاری از شرکت کنندگان که در آزمونهای دوره ای آزمایشی شرکت کرده و امتیازاتی خوبی کسب کرده اند در پاسخنامه کنکور با امتیازهای صفردرصد مواجه شده اند یعنی مثلا در آزمون زیست شناسی علیرغم پاسخ دادن به 30 الی 40 سوال ، امتیاز صفر درصد را در کارنامه دارند یعنی در چند درس علیرغم پاسخ دادن صفر درصد محاسبه شده است.

 

از دی ماه سال 93 به دنبال دریافت وام از بانک های مختلف هستم که به دلیل نزدیک شدن به ایام پایانی سال این کار میسر نشد،بعد از عید هم به دلیل اینکه بانک مرکزی در مورد سود بانکی در حال تصمیم گیری بود بانکها متقاضیان را سردرگم نگه داشتند و نهایتا با تعیین نرخ سود جدید به دلیل اینکه پرداخت وام توجیه اقتصادی ندارد عملا هیچ وامی به متقاضیان پرداخت نمی شود، بعضی از بانکها برای اینکه بتوانند نرخ پایین سود را توجیه پذیر کنند به متقاضی اعلام می کنند که 20 تا 30 درصد از مبلغ وام را باید یک روز قبل از دریافت وام در حساب جاری قرض الحسنهکه بانک هیچ سودی به آن پرداخت نمی کند بلوکه کنی تا به تو وام بدهیم و در عمل وام گرفتن را غیر ممکن کرده اند.

 

دو ماه است که یارانه من وخانواده ام قطع شده است با توجه به اینکه من کارمند بازنشته هستم ودو پسر دارم که در مقطع فوق لیسانس وph.d مشغول تحصیل هستندوکار ودرآمدی ندارند وخانمم هم خانه دار در واقع من با این حقوق ناچیز بازنشتگی وکاردوم

بیمه و تامین اجتماعی

لطفا در خصوص حقوق مستمری بگیرانی که زیر حداقل دریافت می کنند پیگیری نمایید. مگر کسی از حال و روز و عمر و ثانیه های بعد خود اطلاع دارد که تبصره های عجیبی گذاشتند با این تبصره که یک سال قبل از فوت ، شخص باید 90 روز حق بیمه پرداخت کرده باشد خیلی از خانواده ها در رنج و سختی هستند .کدام خانواده می تواند با حقوقی حتی نصف حداقل حقوق امورات خود را بگذراند. خواهشمند است پیگیری فرمایید شاید تغییری در این خصوص صورت پذیرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران

باسلام اینجانب رزمنده زمان جنگ هستم مجروح شدم جراحتم تایید شده بعداز 30 سال کمسیون ارتش 1394/3/8 برام گذاشتن و مورد تایید قرار گرفت ولی هنوز جواب کمسیون ندادند دیگر چیزی ار عمر ماها باقی نمانده مگر چقدر طول میکشه لطفا پیگیری نمایید. باتشکر

شهری

خواهش میکنم راجب مترو پرند گزارش تهیه کنید.

 

امروز 31 تير ماه است وهنوز عده زيادي از بازنشستگان تامين اجتماعي معوقه فروردين ماه را دريافت نكرده اند لطفا از تامين اجتماعي سئوال شود .

 

با سلام بنده ساکن تهران پارس هستم متاسفانه با توجه به نزدیکی راهنمایی رانندگی منطقه 8 به خیابان رشید هیچ گونه نظارت و کنترلی توسط منطقه مربوطه به عمل نمیاد و خیابان رشید که فاصله ان تا ان مرکز کمتر از 500 متر هست همیشه دارای ازدحام و شلوغی و پارک دوبل و سوبل در ان خیابان هستیم واقعا اسایش ساکنین به هم ریخته خواهشمند است مراتب را پیگیری فرمایید.

 

پارکینگ ترمینال اتوبوس های برون شهری کاوه در اصفهان دارای ظرفیت بسیار کمی است که قسمتی از ان هم توسط تاکسی ها اشغال شده و این مشکل زیادی برای مردم و ترافیک زیادی در محل ایجاد میکند ولی مهمتر اینکه وقتی بدلیل نبود جای پارک مجبور میشوید از درب دیگر خارج شوید از شما ورودیه 800 تومانی را میگیرند.

نظام وظیفه

31تیر برای ارسال دفترچه خدمت به پلیس10مراجعه کردم که گفتن سازمان نظام وظیفه برج های6و8رو بسثه و اعزام شمابرج10می باشدلازم به ذکره که قبلا 5ماه خدمت کردم و رفتم دانشگاه.6ماه باید معطل بشم که تازه اعزام به خدمتم باشه

 

سلام در مورد طرح جريمه مشمولان غايب لطفا از مسئولان سوال كنيد كه تكليف من كه از خدمتم پانزده سال ميگذره اما از زمان فرار از خدمتم هفت سال و نيم ميگذره چيست،چرا من با سي و خورده اى سن نميتونم جريمه بدم و معاف بشم برم پى مشكلات ديگم ولى يكى ديگه مياد با بيست و هفت سال سن چون صرفا غايب بوده راحت معاف ميشه،مگه ملاك اين نبود كه كسايكه سن و سال بالا دارند و كارايي لازم را براى نيروهاى مسلح ندارن بيان جريمه بدن

 17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =