امام جمعه اورمیه با تاکید بر رعایت نظم اجتماعی گفت: سد معبر در خیابان‌ها و رانندگی با سرعت بالا چهره ناخوشایندی به شهر اورمیه داده‌اند و این وضعیت برازنده جامعه اسلامی نیست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی  افزود: با توجه به توافق انجام شده بین تیم مذاکره کننده کشورمان و شش قدرت جهانی، ضروری است همواره و در تمامی شرایط سفارشات رهبر معظم انقلاب مورد توجه جدی تیم هسته‌ای کشورمان قرار گیرد.
وی اظهار کرد: پیروی از فرامین معظم له وظیفه تمامی مسوولان است و کسی حق تخطی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب را ندارد.
وی اضافه کرد: خطوط قرمز ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری، دیگر مساله مهمی است که باید رعایت شود و نباید آنها را فراموش کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه پشتیبان واقعی ملت ایران در تمام عرصه‌ها عنایات خداوند متعال بوده است، ادامه داد: برخی اشخاص در تحلیل‌های خود، این مهم را فراموش می‌کنند درحالی که در سایه رحمت و کمک خدواند بوده که ایران اسلامی در تمام جریان‌ها پیروز شده است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: در ۳۶ سال گذشته این لطف خداوند بود که باعث شد نظام مقدس جمهوری اسلامی مغلوب قدرت‌های زر و زور نشود و ملت و مسوولان نباید این مهم را فراموش کنند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: به فرموده مقام معظم رهبری مسوولان وظیفه دارند مسائل را شفاف برای مردم توضیح دهند و این حق مردم است که در جریان مسائل قرار گیرند.
امام جمعه اورمیه در بخش دیگری به رعایت نظم اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: سد معبر در خیابانها و رانندگی با سرعت بالا چهره ناخوشایندی به شهر اورمیه داده‌اند و این وضعیت برازنده جامعه اسلامی نیست.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: تصادف‌های پی‌درپی در شهر که در اثر سرعت بسیار بالا روی می‌دهد، موجب فوت تعدادی از همشهریان شده و تبعات ناخوشایندی ایجاد می‌کند که باید جلوی آن گرفته شود.
وی همچنین مردم را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و از مردم خواست این مهم را در زندگی خود رعایت کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =