اپراتور ایرانسل به انتقادات مخاطبان درباره تمدید خودکار برخی از خدمات و همچنین کاهش سرعت اینترنت در برخی از مناطق توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار مخابرات و اینترنت همراه در ایران بین چند اپراتور محدود، تقسیم شده که به نظر می رسد در این میان، ایرانسل نیز تعداد بسیار زیادی از کاربران و مشترکان ایرانی را تحت پوشش خود دارد.

برخی از کاربران این اپراتور در سرویس مشکلات مردم پیام گذاشته اند که اینترنت ایرانسل در برخی از ساعات شبانه روز و در برخی از اماکن و محلات، بسیار کند است.
برخی دیگر نیز از تمدید بدون مجوز برخی از خدمات ایرنسل مانند آهنگ پیشباز انتقاد کرده اند و گفته اند این کار روح و روانشان را آزرده است.
مهدی یکی از این کاربران است که در سرویس مشکلات مردم نوشته: این ایرنسل اعصابم بهم ریخته اهنگ پیشواز بطور خودکار تمدید میکنه من اینقدر این ایرانسل کلاهبردار بهم پیام میده که نخونده حذفش میکنم حالا من نفهمیدم که اهنگم باید کد لغو بهش بزنم ایرانسل حق نداره بطور خودکار اهنگ پیشواز من تمدید کنه باید هر کی دوست داره آهنگش تمدید کنه خودش کد بزنه و تمدید کنه دیگه اعصاب برای آدم نذاشته این ایرانسل!

در این رابطه با کریم بیگی، روابط عمومی ایرانسل گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید:

درباره کامنت اعتراض به تمدید خدمات آهنگ پیشباز چه نظری دارید؟
به طور کلی سه روز مانده به پایان دوره اشتراک آهنگ پیشباز پیامکی به مشترک ارسال می شود و کل آهنگی که به عنوان پیشباز مطرح شده، به مشترک اطلاع داده می شود که در حال اتمام مهلت است. پس از آن در زمان و دقیقه پایان اعتبار نیز مجددا به او پیامک می شود و به او اطلاع می دهیم که در حال تمدید خودکار خدمت هستیم و کد اشتراک آهنگها و کد غیرفعال کردن تمدید خودکار را اطلاع می دهیم تا مشترک آهنگ پیشباز خود را غیر فعال کند یا اینکه در هر لحظه بتواند آهنگ فعلی را تا پایان دوره ای که اعتبار دارد، به طور رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کند.


به عبارت دیگر، اگر مشترک، کد غیرفعال سازی آهنگ پیشباز را وارد نکند، سیستم خودکار، این خدمت را تمدید می کند و هزینه هم از حساب مشترک کسر می شود؟
بله، اگر این کار را نکند، سرویس آهنگ پیشباز تمدید می شود. این را در نظر داشته باشید مشترک قبلا برای آهنگ پیشباز ثبت نام کرده. هیچ آهنگ پیشواز و سرویسی که هزینه داشته باشد بدون ارسال کد فعال سازی و بدون تایید مشترک، فعال نمی شود.

برخی از مشترکان نیز می گویند اینترنت همراه اپراتور شما در برخی از خیابانها و محلات بسیار کند می شود. دلیل این مشکل چیست؟
ایرانسل تنها شبکه همراه است که اینترنت همراه نسل 2 و 3 و 4 بدون محدودیت در سرعت و فناوری عرضه می کند و مشترک لازم نیست هز ینه اضافه تری برای اتصال به اینترنت نسلهای بالاتر پراخت کند و در نتیجه مشترک هر جایی بر اساس منطقه ای که حضور دارد و بر اساس اینکه گوشی او از چه فناوری پشتیبانی می کند و بر اساس تنظیمات به شبکه نسل بالاتری دسترسی خواهد داشت. ممکن است تعدادی از مشترکان از تنظیمات قدیمی مربوط به اینترنت ایرانسل نسلهای قبالی استفاده کنند که APN گوشی آنها شامل APN قدیمی ایرانسل است، ما هم اطلاع داده ایم که اگر از تنظیمات قدیمی استفاده می کند باید همه تنظیمات را پاک کنند. باید اکسس تنظیمات گوشی آنها روی ATM IRANCELL نصب شده باشد و هیچ تنظیم دیگری لازم نیست.

ولی مشترکان می گویند در برخی خیابانها و محلات، مشکل دارند، این که نمی تواند از تنظیمات گوشی آنها باشد؟
در هر صورت، اگر مشترکی در منطقه خاصی پوشش اینتترت دارد و با این پوشش دچار مشکل شده می تواند از خط ایرانسل خود به با شماره 700 یا با سایر خطوط به شماره 09377000000 تماس بگیرد و اطلاعات منطقه و مشکل خود را توضیح بدهد و شماره اش را اعلام کند تا کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان از طریق تیم فنی مشکل را پیگیری کنند. بدیهی است ارائه خدمات اینترنت نسل 3 و 4 در کشور نوپاست و از شهریور سال گذشته عرضه شده و فرایند تکمیل پوشش شبکه نوپایی مانند این، زمانبر و ادامه دار است و طبیعتا اعلام مشترکان می تواند به ما برای حل مشکلات کمک کند.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    1 0
    چه ربطی به نوپا بودن داره مشکل اینجاس که ایرانسل فقط به فکر این که شهر های جدیدی رو تحت پوشش 3جی خودش قرار بده و اصلا به کیفیت توجه نمیکنه :| هیچ خونه ی تو شهرما نیست که انتن 3جی پر باشه قایمشهر 10بارم تا الان زنگ زدم و شاکی شدم اما هیچی تغیری جز پایین اومدن سرعت اینترنت ایجاد ندیدیم : جالبه به ما گفتن 4g اوردیم تو شهرتون مام خریدیم .. حالا پوشش تو سطح شهر 10برابر بد تر از اون پ ن : اصا شما بگید پوششم کامل شه سرعت تو روز وقتی 50kb باشه شما به این میگی 3جی :
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    2 0
    پیشواز نه پیشباز.. یه سرچ قبل از نوشتن بزنید بد نیست :