تونی اولیویرا مربی تراکتور در کنفرانس خبری قبل از بازی فردا تیمش مقابل راه آهن از این که هیچ مصدومی ندارد ابراز خوشحالی کرده و امیدوار به حضور پر شور تماشاگران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی تراکتور سازان درباره بازی روز جمعه با راه آهن در نشست خبری اش گفت:«ما خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم. از نتیجه دو بازی قبلی آن ها خبر داریم. یک شکست و یک تساوی نشان می دهد راه آهن دنبال خوب دفاع کردن و ضد حمله زدن است. ما نباید به این توجه کنیم که تیم حریف دیر بسته شده است. مهم این است که آن ها برابر فولاد خیلی خوب بودند و سایپا را هم دچار مشکل کردند. »

او با بیان اینکه بازی های لیگ ایران همیشه مشکل هستند ادامه داد:«بازی های لیگ ایران همیشه مشکل هستند. چون مشخص نیست تیم روبرو چه شرایطی دارد. ولی تمام فکر ما باید این باشد که 3 امتیاز را کسب کنیم.»

اولیویرا درباره اهمیت حضور تماشاگران نیز گفت :« برای چندمین بار می گویم آنها روح تیم هستند. اما نمی دانم چرا این روزها کم در ورزشگاه حاضر می شوند. البته شاید این به دلیل گرمای هوا باشد ولی ما می دانیم هیچ گاه تنها نیستیم. ما تمام سعی خود را انجام می دهیم که باعث حضور آن ها در ورزشگاه شویم.من خوشحالم که تیمم برای بازی فردا هیچ مصدومی ندارد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =