۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۱

اقتصادنیوز نوشت:

در میان گران‌ترین آپارتمان‌های موجود در جنوب شهر تهران، آپارتمانی 200متری در محله منیریه با قیمت هر متر مربع هفت میلیون تومان که قیمت کل آن معادل یک میلیارد و 400 میلیون تومان می‌شود، گران‌ترین آپارتمان جنوب شهر تهران به شمار می‌آید.
در هر محله‌ای محدوده قیمت آپارتمان‌ها با یکدیگر تفاوت دارند، یعنی ممکن است قیمت هر متر مربع آپارتمان در قسمتی از یک محله چند میلیون تومان گران‌تر از قیمت هر متر مربع آپارتمانی دیگر، در قسمتی دیگر از همان محله باشد.

این تفاوت قیمت می‌تواند به دلیل موقعیت مکانی ساختمان، امکانات داخلی خود ساختمان، متراژ، سن بنا و... باشد.

البته این تفاوت قیمت بیشتر در محله‌های شمالی تهران وجود دارد و محدوده قیمت آپارتمان در محله‌های جنوبی تهران وسعت چندانی ندارد و ممکن است قیمت گران‌ترین آپارتمان در یکی از محله‌های جنوبی تهران با قیمت آپارتمانی ارزان در محله‌های شمالی برابری کند.

اما با این حال در میان گران‌ترین آپارتمان‌های موجود در جنوب شهر تهران، آپارتمانی 200متری در محله منیریه با قیمت هر متر مربع هفت میلیون تومان که قیمت کل آن معادل یک میلیارد و 400 میلیون تومان می‌شود، گران‌ترین آپارتمان جنوب شهر تهران به شمار می‌آید.

یکی از مشاوران املاک در محله منیریه گفت: دو خیابان راتق و پیران عقل در محله منیریه از جمله بهترین مناطق جنوب تهران به شمار می‌آیند و گاهی قیمت هر متر مربع آپارتمان در این دو خیابان تا هفت میلیون تومان نیز می‌رسد.

بعد از خانه 1.4 میلیاردی در محله منیریه گران‌ترین آپارتمان جنوب تهران مربوط به آپارتمانی 180متری در محله نازی‌آباد است که با قیمت هر متر مربع پنج میلیون تومان معامله می‌شود و قیمت کل آن معادل 900 میلیون تومان می‌شود.

اما قیمت گران‌ترین آپارتمان‌ در محله مسعودیه نیز نهایتاً 225 میلیون تومان است که شاید هیچگاه نتوان با این قیمت ارزان‌ترین خانه شمال تهران را خریداری کرد.

 

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    2 0
    و لکن مجانی میشست همه چیز مجانی میشست حتی افتابه هم مجانی میشست
  • مردی ازتهران A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    5 1
    یعنی منیریه از عباس اباد و تخت طاووس و میدون ولیعصر و کریمخان گرونتره ؟ خنده داره