سرمربی تراکتورسازی گفت: می‌خواهیم طلسم شکست‌های پیاپی‌مان مقابل پدیده را بشکنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تونی اولیویرا ‌در نشست خبری پیش از بازی این تیم با پدیده خراسان، گفت: در مقابل پدیده بازی سختی داریم چراکه در فصل گذشته تراکتورسازی یکبار هم نتوانست در مقابل پدیده دوام بیاورد اما برای بازی فردا عصر ما هر چه داریم به کار بگیریم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی ‌را از آن خود کنیم.
سرمربی تراکتور گفت: تیم پدیده خراسان در فصل جاری از همان ترکیب فصل گذشته ‌خود استفاده می‌کند ولی تراکتورسازی در این فصل دست به تغییر ترکیب زده و در تمامی بازی‌های خود برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کند.

او در مورد اولتیماتومی که باشگاه داده بود گفت: از این مساله خبری ندارم. فرقی برایم نمی‌کند. من مثل روز اول کار خود را انجام خواهم داد و به مسایل حاشیه‌ای توجه نخواهم کرد و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا بیرون آمده است. من تا پایان لیگ در خدمت تراکتورسازی هستم و می‌خواهم برف تبریز را ببینم. هنوز هوا در تبریز آفتابی است و ابری نشده است.

او درباره جوانگرایی در تیمش گفت: نگران این موضوع نیستم بلکه دنبال تیمی هستم که بتوانیم نتایج خوبی را به دست آوریم که این موضوع احتیاج به زمان دارد و امیدوارم هرچه از لیگ برتر می‌گذرد به هماهنگی بیشتری برسیم.

اولیویرا درباره تعداد محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: پور رحمت الله و شجاعی مصدوم هستند و خوشبختانه هیچ محرومی نداریم.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =