بهره برداری از پروژه روشنایی بلوارهای شهید رجایی و طالقانی شازند

همزمان با هفته دولت ،پروژه روشنایی معابر بلوارهای شهید رجایی و طالقانی شازند با حضور سرپرست فرمانداری شازند و جمعی مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت ،پروژه روشنایی معابر بلوارهای شهید رجایی و طالقانی شازند با حضور سرپرست فرمانداری شازندوجمعی مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.
به گزارش خبر آنلاین مدیرتوزیع برق شهرستان شازند در این مراسم گفت:طی یکسال گذشته تعداد 229 پروژه در حوزه برق با اعتبار بالغ بر 32 میلیارد ریال در سطح شهرستان اجرایی شده است.
مهندس مامقانی نژاد افزود: از جمله پروژه های اجرا شده می توان به برق رسانی به 1561 واحد مسکن مهر مهاجران، تعویض 40 کیلومتر شبکه سیم مسی با کابل خود نگهدار، احداث شبکه و پست ترانس محله امام حسن(ع) بازنه، دادگستری شازند و 40 واحدی کارکنان پاسارگاد، نصب 3 نیروگاه خورشیدی اشاره کرد.
وی در خصوص پروژه روشنایی بلوار شهید رجایی و طالقانی نیز اظهار کرد: در این پروژه تعداد 25 پایه فلزی 9 متری دوشاخه و 50 چراغ 150 وات بخار سدیم به کار رفته و طول شبکه نیز جمعا 4400 متر می باشد.
مهندس مامقانی نژاد بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای این دو بلوار نزدیک به 140 میلیون تومان بوده است.
وی ادامه داد: در پروژه روشنایی بلوار جمهوری اسلامی نیز تعداد 38 پایه فلزی و 76 چراغ 150 وات بخار سدیم نصب شده و اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان نیز هزینه شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =