پرنس علی: فیفا در حال فروپاشی و نابودی است

نامزد انتخابات فیفا و رقیب اصلی بلاتر در انتخابات گذشته اعلام کرده این نهاد نظارتی و اجرایی دنیای فوتبال، در حال نابودی کامل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اخیرا با وجود علنی شدن فساد توسط پلاتینی و بلاتر و تشکیل پرونده‌های حقوقی برای آن‌ها، وضعیت پرنس علی بن حسین برای انتخابات آینده فیفا بیش از  پیش مساعد شده است. 

پرنس علی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تا امروز هیچ‌گاه نیاز به تغییرات گسترده تا این حد در فیفا حس نشده بود. ما نمی‌توانیم گذشته را تغییر بدهیم، اما می‌توان کاری کرد که آینده به این شکل نباشد. می‌توان کاری کرد که اعضای فیفا به جای تمرکز روی فساد همکارانشان، حواسشان به داخل زمین باشد. تغییر رییس فیفا مساله ما نیست. چون بلاتر قطعا دیگر در این پست نخواهد بود، مساله این است که این نهاد در حال فروپاشی کامل است. تغییر یک رویداد نیست، تغییر یک فرآیند است و ما می‌خواهیم این فرآیند را به سرانجام برسانیم. ما به  نمایندگی از بازیکنان این وظیفه را داریم که دل میلیون‌ها دختر و پسر جوان عاشق فوتبال را به دست بیاوریم.  فرایند تغییرات در فیفا از ماه مِی آغاز شده است. ما این فرصت را داریم که در ماه فوریه جریانی را که به راه افتاده است، به پیش ببریم. حالا باید دور هم جمع شویم و با تغییرات مورد نیاز برای بازیابی اعتبار و شهرت فیفا تلاش کنیم.»

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    9 3
    تو برو به پرنس بازيت برس نمى خواد خودتو ناراحت كنى.