مشکلاتی که مطرح کردید؛ شوکه شدن ارومیه ای ها از رقم قبض آب/ پژوهانه دانشجویان دکتری قطع شده است

روز گذشته مشکلات مخاطبان خبرآنلاین در این خبرگزاری ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیروز هم مثل هر روز مخاطبان مشکلاتشان را مطرح کردند و خواستار پیگیری شدند.

اهم مشکلات در جدول زیر آمده است:

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی

شرکت آب و فاضلاب ارومیه معلوم نیست چند در صد بهای آب مصرفی را افزایش داده است .فیش های جدیدی که به در منازل فرستاده اند همه را شوکه کرده است و هر روز تعداد زیادی از مردم جهت شکایت به این اداره مراجعه میکنند ولی کسی جوابگو نیست و هیچ توضیحی نمیدهند ،یا فرمول محاسبه نرخ آب بها را هم نشان نمیدهند .فیش دوره قبل و این دوره را به پیوست ارسال میکنم در صورت امکان پیگیری فرمایید.با تشکر

 

سلام.این دهیمن باره اینجا مشکلمون رو مینویسیم اما متاسفانه دریغ از یک پیگیری.وزارت کشور در فروردین94 برای پرسنل 25درصد افزایش حقوق رو تصویب و حکم زد اما متاسفانه و باگذشت7ماه اجرایی نشده لطفا پیگیری کنین شما که قصد پرداخت نداشتین چرا کارمند بیچاره رو سرکار گذاشتین.باتشکر

 

خواهشمند است در رابطه با پرونده كلاهبرداري كرم و كود ورمي كامپوست كه بالغ بر 8000 شاكي دارد خبري به اين مالباختگان برسانيد كه چرا بعد از 2 سال پيگيري قاضي هنوز حكمي صادر نكرده است . قبلا از بذل مساعي كمال تشكر را داريم

 

باسلام..نزدیک به ۲سال است پیگیر کانون سهامداران بازار سرمایه هستیم..اعضای تیم از استادان دانشگاه وفعالان بازار سرمایه هستن.قریب به 90درصد از بجه های جنگ وجانباز و ازاده..که همگی به تایید دستگاهای امنیتی ...متاسفانه نه سازمان بورس جواب درست میدهد نه وزارت کشور...هنوز مجوزی برای فعالیت رسمی صادر نکردن..در شرایطی که وضعیت رکود ونزول بورس..سهامداران را عصبانی کرده وهیج مرجعی جوابگو نیست..خراهشمندم کنید...خلیلی دبیر کانون سهامداران بازار سرمایه..در شرف تاسیس.

 

لطفا به مشکلات نیروهای شرکتی یکم رسیدگی کنین.بدترین ضلم درحقشون میشه.قرارداد سه ماهه.هروز وهرساعت تهدید به اخراج.به اجبار باید عضوبیمه تکمیلی بشیم ولی بیمه ای که هیچ وقت به درد نمیخوره.نصف حقوق مامیره توجیبه این شرکتا.خلاصه اینم اختلاسه ولی ازنوع دیگر.به خدا ظلم میکنن ظلم.

 

این آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی هم ما رو کچل کرده. هنوز تکلیفمون رو نمی دونیم. تو آزمون شرکت کردیم رتبه ها هم اومد و رتبه خوبی هم کسب کردم.شغل مورد نظر من در سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به ریاست جمهوری بود. مدارک را اواخر مرداد و اوایل شهریور بردیم وتحویل دادیم به ما گفتند که قرار است شهریور تماس بگیرند و زمان مصاحبه را اعلام کنند. شهریور هم تمام شد و خبری نشد. تا جایی که می دانم به هیچیک از داوطلبان زنگ نزده اند. از دفتر ریاست جمهوری هم پیگیری کردم گفتند نمی دانیم و منتظر تماس باشید. لطفاً پیگیری کنید تا کی باید بلاتکلیف بمانیم.

انتظامی و راهنمایی و رانندگی

سال پیش از عروسی اومدم ده دقیقه رفتم تو خونه و برگشتم ماشین و داخل ببرم دیدم تمام وسایل داخل ماشینو دزد برده 110 بعد از نیم ساعت اومد فاصلش 1 دقیقه تا خونمونه بعد از یه ساعت به گوشیم پیام اومد که پول از کارت برداشتن خوشبختانه عکس سارق افتاد و عکس دزد و دارم.ولی واقعا هیچگونه پیگیری جدی از طرف هیچکس ندیدم کلانتری بعد از سه روز نامه بازدید فیلم بانک و امضا زد و بعد سه روز عکس دزد گرفتم از پارسال تا حالا آگاهی هیچ کاری نکرده دادگاه بعد از یه سال بهم میگه بیا اظهراتتو بنویس در حالی که همون پارسال نوشته بودم ظاهرا گم کردن این اتفاق 20 روز بعد عروسی خودم بود وقتی عروسی یکی از فامیلام رفتم پارسال ارزش کالاهای دزدی 20 میلیون بود برای منی که تازه ازدواج کردم خیلی ضربه بدی بود.ماه عسل نتونستم برم.

 

در مسیر جاده پتروشیمی تبریز جاده کوجوار بر روی ریل خط آهن پلی احداث شده است که به دلیل عرض کم پل، و سبقت غیرمجاز وسایل نقلیه هر سال چندین مورد تصادف منجر به فوت را شاهد هستیم. از مسئولین محترم تقاضا میشود با کاشت حائل پلاستیکی نه میله پلاستیکی، بلکه دیواره پلاستیکی که 20 سانت ارتفاع دارند نسبت به رفع این مشکل و در نتنیجه کاهش تصادفات اقدام فرمایند.

 

هر روز صبح از اتوبان حكيم طي مسير مي‌كنم تا به سر كار بروم. اول پاييز است و ترافيك سرسام‌آور. اتوباني پر از اتومبيل‌هاي تك‌سرنشين. تك سرنشيني معضلي است كه اگر از حالا جلوي آن گرفته نشود،‌ زمستاني پر از آلودگي خواهيم داشت. ماشين‌داران بي‌جنبه لطفاً جنبه استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي را پيدا كنند. اما گويا اين امكان‌پذير نيست. يك راه حل ساده: پاييز و زمستان از دم در منزل طرح زوج و فرد اجرا شود. طرح زوج و فرد از در منزل به مدت 5 يا 6 ماه.

آموزش

 

متاسفانه دانشگاه آزاد واحد مشگین شهر برای 15 واحد انتخابی هم ازجانب دانشجویان کارشناسی 300هزارتومان شهریه ثابت می گیرد و7واحد انتخابی هم همین مبلغ رااخذ می کند که این مورد ظلم مضاعفی درحق دانشجویان این دانشگاه محسوب می شود .خواهان پیگیری هستیم .باتشکر

 

شما هم پیگیری نمی کنید. این برا چندمین بار: پژوهانه دانشجویان دکترای روزانه رو چرا خوردن؟ بنده دانشجوی ترم هشت دکترای ریاضی دانشگاه علم و صنعت هستم. پژوهانه که گفتن قطع شده. وام جایگزینش هم به شما که ترم آخری تعلق نمی گیره. احمق م بمونم ایران؟ شعار ندن که حمایت از سرمایه ها و... خرج تأهل م رو از کجا باید بیارم؟

 

دانشگاه تهران، دانشجوهای پردیس البرز رو به تهران منتقل کرده اما توی برنامه ریزی و خدمات دهی به شدت داره کند عمل میکنه؛ از طرفی با وجود شروع سال تحصیلی دوره های تحصیلات تکمیلی از 21شهریور، هنوز بعضی رشته های پردیس البرز تکلیف انتخاب واحدش هم روشن نشده وا ز طرف دیگه، دانشجوهخای پردیس البرز از خدماتی مثل استفاده از سلف سرویس هم محرومن. جالب اینجاست که دانشجوهای پردیس البرز، برای همه چی تمام و کمال و چه بسا بیش از ارزشش دارن هزینه میدن به دانشگاه اما به عنوان شهروند درجه2 توی نطام اداری و آموزشی و خدماتی دانشگاه به حساب میان

 

صندوق رفاه وزارت علوم اخیرا برای دانشجویانی که اقساط معوقه داشته اند پیامک فرستاده و از آنها خواسته که سریعا نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند. نکته جالب جریمه ای است که بصورت روزشمار و طبق یک جدول و فرمول محاسبه شده و به اصل وام اضافه شده است و با پرداخت هر تعداد قسط مقداری از جریمه نیز به صورت خودکار به مبلغ کل اضافه می شود. بنده کلا ۳۰۰ هزار تومان از سال ۹۰ بدهکار بودم که نزدیک به ۱۵۰ هزار تومان به عنوان جریمه به آن اضافه شده بود و در حالیکه تمام مبلغ را پرداخت کردم دوباره پیام آمده که هنوز مقداری از جریمه را بدهکار هستید و به دین حال تبدیل شده آیا هزینه اختلاس از صندوق رفاه باید از جیب دانشجو و از طریق ربا تامین شود؟؟؟ دانشجوی بدبخت اگر پول داشت که قسطش را بموقع میداد

مخابرات

همراه اول اعلام کرده است که مشترکین میتوانند با ارسال عدد 1 به 8999 از دریافت پیامکهای تبلیغاتی خلاص شوند. اما همراه اول خود را از این امر مستثنی کرده است و هر روز چندین پیامک تبلیغاتی را به مشترکان ارسال میکند. در اینجاست که باید گفت هر چه بگندد نمکش میزنند؛ وای به روزی که بگندد نمک دیگر نمیتوان درد را درمان کرد.

شهری

با سلام و خسته نباشید.از شهردار محترم منطقه یازده تهران درخواست میکنیم که فکری به حال بعضی از محله های خیابان مختاری که ظرف زباله چرخ دار ندارند بکنند.حتی به شورای محله هم ارجاع دادیم اما همچنان کوچه و محله ما در تمام ساعات روز پر از زباله است.فقط کافیه یک بار ماموران شهرداری بازدید کنند خواهشمندیم حداقل خبرآنلاین به داد ما برسد. ما در این کوچه ها ظرف بزرگ مخصوص زباله نداریم : خیابان مختاری سرتاسر کوچه شهید افرادی و سرتاسر کوچه شهید کرمانی

 

به آقای شهردار بگید یه روز تشریف بیارن حوالی میدان فردوسی و از نزدیک مگس های سفید رو تنفس کنند. شاید به عمق فاجعه پی بردند و یه فکری کردند.

 

شهرداری با هماهنگی پلیس به الودگی صوتی وانت بار های مزاحم پایان دهند ،یاهر طوردیگری صلاح میدانند عمل کنند ،واقعا دیگه داریم دیوانه میشیم.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    2 0
    با سلام.از ابتدای سال تحصیلی جدید یکی از سه کلاس پایه اول ابتدایی مدرسه شهید فلاح زاده پونک اموزش و پرورش منطقه 2 فاقد معلم میباشد . تا کنون پیگیری های والدین به نتیجه نرسیده و بلا تکلیفند خواهشمندیم پیگیری فرمایید.
  • مهناز A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    3 0
    خبرانلاین یعنی کارکردن جرثقیل بالای سر دانش اموزان وتوی فضای اموزشی خیلی بی ارزش بود که منتشر نکردی واقعا متاسفم براتون.