مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه از بازسازی واقعه غدیر در هشت شهرستان استان کرمانشاه همزمان با روز عید غدیر خم خبر داد.

علی یوسفی گفت: واقعه غدیر همزمان با روز عید غدیر (جمعه دهم مهر ماه) در هشت شهرستان کرمانشاه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، دالاهو، صحنه، هرسین، کنگاور و سنقروکلیایی بازسازی می شود.

به گفته یوسفی راد مراسم بازسازی واقعه غدیر راس ساعت 9 صبح روز 18 ذی الحجه همزمان با روز عید غدیر با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان ها برگزار خواهد شد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: مراسم بازسازی واقعه غدیر در شهر کرمانشاه در بلوار تاقبستان در محل حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

یوسفی راد عوامل اجرایی برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر را بیش از 100 نفر دانست و افزود: تلاش شده تا در این مراسم واقعه غدیر و اتفاقات آن به نمایش درآید تا حاضران با واقعه غدیر و اتفاقات رخ داده در آن بیشتر آشنا شوند.

یوسفی راد هدف از اجرای این ویژه برنامه را شناخت هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم از واقعه غدیر و اتفاقات رخ داده در آن در قالب نمایش زنده دانست و گفت: این نمایش زنده تلاش خواهد کرد تا با به تصویر کشیدن اتفاقات روز غدیر حضار را با رخداد های واقعه غدیر آشنا کرده و امیدواریم بتواند نقش مهمی در تبیین جایگاه ولایت داشته باشد.

وی با اشاره به تدارک دیده شدن برنامه های فرهنگی در حاشیه بازسازی مراسم واقعه غدیر، حضور در این مراسم را برای همه افراد آزاد و رایگان دانست و از همه برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =