ایسنا نوشت: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور برای ارتفاعات استان‌های مازندران و گیلان و برخی مناطق شمال غرب کشور، رگبار پراکنده را پیش‌بینی کرد.

احد وظیفه درباره پیش بینی وضعیت آب و هوای دو روز آینده کشور، گفت: در روز شنبه بارش، گاهی همراه با رعد و برق در مناطق مازندران، گیلان و برخی نقاط شمال غرب کشور، با میزان بیشتری رخ خواهد داد.

به گفته وی، در روز یکشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی از روی دریای خزر، کاهش دما در استان‌های واقع در حاشیه دریای خزر و شمال شرق همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. در شمال غرب نیز بارش باران گاهی همراه با رعد و برق به وقع می‌پیوندد.

وی درخصوص وضعیت هوای استان تهران در روز شنبه گفت: هوای استان تهران در روزشنبه صاف، در اوایل شب همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دما در این روز در برای استان تهران 31 درجه و کمینه آن نیز21 درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: در روز یکشنبه نیز آسمان استان تهران نیمه ابری، در ارتفاعات با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود. بیشینه دما نیز 33 و کمینه آن 22 درجه سانتی‌گراد پیش بینی‌ می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =