ساکی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور در نشست خبری در تشریح برنامه های معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور از حمایت این مجموعه از برگزاری نشست های سیاسی در این دانشگاه گفت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، ساکی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور در نشست خبری در تشریح برنامه های معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت : با تجمیع دانشگاه تربیت معلم و ایجاد دانشگاه فرهنگیان اکنون قریب به 70000 دانشجو در 350 مرکز آموزشی مشغول گذراندن دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و ارشد هستندکه یا رویکرد و اجرای برنامه های پژوهانه از اعتبار و درجه پژوهشی برخوردار خواهند شد.

وی افزود : مجموعه همایش های پیش بینی شده در چارچوب شعار امسال تدارک دیده شده و همگام با نشست های علمی تخصصی ماهانه ، افزایش دسترسی به بانک های اطلاعاتی ، همکاری پژوهانه با وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد : دانشگاه فرهنگیان برخلاف انتظارات از برگزاری نشست های سیاسی در دانشگاه حمایت می کند .

ساکی در پایان در مورد طرح رتبه بندی معلمان گفت : گرچه چنین طرحی در دانشگاه فرهنگیان و بین دانشجو معلمان وجود ندارد ولی با اجرای ارزیابی ها دانشجو معلمان برتر به آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =