به گزارش بسیج،‌ چند روزی است که خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر سرپرستی یک زوج ایرانی از یک کودک آفریقایی که پدر و مادر خود را در فاجعه منا از دست داده، منتشر شده است.

 

کاربران فضای مجازی با انتشار عکس بالا و جمله «اقدام انسان دوستانه حاج عباس اسیری. کودک3ساله افریقایی که پدر ومادر خود را امسال در حج ازدست داده بود را به فرزند خواندگی پذیرفتند» اقدام به نشر شایعه‌ای کردند و باعث شد تا موضوع را از مدیر کاروان این زوج ایرانی پیگری کنیم.

بنا به گفته عبدالرسول میگلی نژاد این زوج از کاروان استان بوشهر با شماره 16133 هستند.

این مدیر کاروان قضیه فرزندخواندگی را تکذیب کرد و گفت: این عکس جلوی در یکی از هتل‌های عربستان سعودی گرفته شده و این زوج این کودک را به فرزندخواندگی قبول نکرده‌اند.

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نمینی A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    ایول به شما "حاج عباس اسیری " و همسرت ؛ نشون دادی که یک "حاجی واقعی هستی
  • محمد علوی تبار A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    سلام بر همشهریان عزیز وگرامی ودوستان خوب بردخونی، انشاالله که اگر خدا قبول کند نایب الزیاره همگی بوده ایم وخواهیم بود، این شایعه ای بیش نیست فقط یه عکس گرفتن از اینجور عکسها در بین حجاج ایرانی تو عربستان بسیار رایج است، اصلا صحت نداره، ما خودمون تو ایران اگر کسی میخواد از سازمان بهزیستی یکی را بعنوان فرزند خواندگی بپذیرد چه درد سرها دارد چه تحقیقات درباره اون شخص که انجام نمیدهند اون وقت تو کشور عربستان که کوچکترین چیزی که بخوای از فرودگاهها بیرون ببری از چه فیلترهایی که نمیگذرد اون وقت میتونند یک نفر را از اون معبرها عبور دهند؟ خیلی از دوستان خودشون مشرف شده اند ومیدونند شرایط عربستان وخودشون نیز این صحنه ها را بسیار دیده اند، اصلا باور نداشته باشید که دروغی بیش نیست، از حوصله همه عزیزان مم
  • بی نام AU ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    فکر کنم سوغاتی اورده
  • یتیم RO ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    یتیمی درد بی درمون یتیمی..... یتیمی خواری دورون یتیمی
  • فاطمه A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    0 0
    بنام خدا سلام بر امام زمان ... این عکس به زیبایی می رساند که آدم مسن می تواند کودک نگه دارد