رییس پلیس راه استان زنجان گفت: راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید در برخورد با کامیون در مسیر زنجان - خدابنده جان باخت.

به گزارش خبر آنلاین سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی  افزود: این حادثه ظهر روز گذشته /دوشنبه/ در مسیر ارتباطی زنجان - خدابنده رخ داد.
وی اظهار کرد: این حادثه ناگوار و دلخراش بر اثر انحراف به چپ پراید و در نتیجه برخورد رخ به رخ با کامیون باری اتفاق افتاد و متاسفانه راننده خودرو سواری بر اثر شدت جراحات وارده به کام مرگ فرو رفت.
شیرمحمدی تصریح کرد: به رغم توصیه ها و هشدارهای داده شده بازهم شماری از رانندگان که برای رانندگی در جاده های ارتباطی برون شهری اغلب بی تجربه و خام هستند جانب احتیاط را رعایت نکرده و برای رسیدن سریع به مقصد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را نادیده می گیرند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از رانندگان جاده خواست برای حفظ جان خود، سرنشینان و دیگران از سرعت و سبقت غیرمجاز و شتاب و عجله به جد خودداری کنند و از تجارب تلخ و ناگوار پند بگیرند.
شیرمحمدی افزود: رانندگان باید به این جمله که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است، توجه کافی و لازم داشته باشند و برای زودتر رسیدن به مقصد جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =