مظلومی: در دربی ترسو بازی نمی‌کنیم/ این رفتارها در شان فرکی نیست

سرمربی استقلال گفت: ما تا الان به سپاهان فکر می‌کردیم و از الان به دربی. در جلسات کمی که داریم باید به آن بازی فکر کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی بعد از پیروزی برابر سپاهان، پاسخگوی گزارشگر اصفهانی صدا و سیما بود که در ادامه پرسش و پاسخ آن‌ها را مرور کنید. 

در حالی که فکر می‌کردند شما به یک تساوی هم راضی هستید، سه بر صفر به پیروزی رسیدید؟
ما برای مساوی نیامده بودیم، چون به درد ما نمی‌خورد، علاقه‌ای نداشتیم بعد از سه 3 تساوی، به چهارمین تساوی هم برسیم. نیمه اول گل زدیم، اما آنطور که باید و شاید به دستورات من عمل نشد و این باعث شد بازی دست سپاهان بیفتد. در نیمه دوم با استفاده از سرعت و تعویض‌ها، توانستیم از روزنه‌ها به خوبی استفاده کنیم و دیدید که 2 گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. متاسفم برای برخوردهایی که با آقای فرکی می‌شود، این برخورد در شان و شخصیت سپاهان نیست.

امروز بازیکنان بزرگ شما نبودند، اما یک عملکرد خوب را ارائه دادید، به خصوص در خط دفاع.

ما تلاش کردیم در اندک زمانی که داشتیم روی دفاع تیمی‌مان کار کنیم، خوشبختانه بچه ها هم خوب همراهی کردند. امروز همه تلاش کردند برای دفاع کردن. در کار دفاعی خیلی خوب عمل کردیم.
خسرو حیدری خودش را به اصفهان رساند اما بازی نکرد، او و آرش به دربی می‌رسند؟
ما تا الان به سپاهان فکر می‌کردیم و از الان به دربی، در جلسات کمی که داریم باید به آن بازی فکر کنیم. در مورد خسرو ریسک نکردم، در مورد آرش هم ترجیح دادم روی نیمکت نباشد و جوان‌تر ها را بیاورم. اصلا علاقه‌مند به تساوی بدون گل نیستم، اما ببینید که ما فقط در بازی با ذوب آهن صفر - صفر کردیم، ما می‌رویم برای برد.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =