حمایت بازیگر برنده اسکار از کوئنتین تارانتینو

بازیگر برنده اسکار گفت که تارانتینو باید منتقدان به حرکت اعتراضی خود را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جیمی فاکس بازیگر «جنگوی آزاد شده» به کوئنتین تارانتینو توصیه کرد که علیرغم تمام واکنش‌های منفی به بیان حقیقت درباره خشونت و وحشیگری پلیس در آمریکا ادامه دهد. این بازیگر یکشنبه در مراسم جوایز فیلم هالیوود از کارگردان برنده اسکار فیلم «هشت نفرت‌انگیز» دفاع کرده بود.

گفته می‌شود که تارانتینو پس از انتقاد گسترده نسبت به شرکتش در تظاهرات علیه خشونت پلیس، اقدام به انتشار یک بیانیه خواهد کرد و دلیل کار خود را در آن توضیح خواهد داد.

تارانتینو 24 اکتبر در تظاهراتی جنجالی که از سوی گروهی با شعار مخالفت با کشتار سیاه‌پوستان واسپانیایی‌تبارها برگزار شده بود، شرکت کرد. او در آن تظاهرات بر علیه خشونت پلیس سخن گفت و اعلام کرد که در این مبارزه در جبهه کسانی است که از سوی پلیس به قتل رسیده‌اند.

پس از این اقدام تارانتینو اتحادیه پلیس‌های نیویورک، لس‌آنجلس، هیوستون، نیوجرسی، شیکاگو و فیلادلفیا از شرکت کارگردان «داستان‌های عامیانه» در این حرکت اعتراضی انتقاد کردند و خواستار تحریم فیلم‌های این کارگردان شدند.

علاوه بر این مفسران محافظه‌کاری همانند بیل اوریلی از شبکه خبری فاکس نیز از منتقدان تارانتینو به شمار می‌روند. اوریلی گفته بود که این کارگردان با حضور در تظاهرات نیویورک حرفه خود را نابود کرد.

استودیوی واینشتاین از بیم تحریم فیلم «هشت نفرت‌انگیز» حاضر نشد در این باره نظر خود را اعلام کند.

منبع : گاردین / 2 نوامبر

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =