در آستانه 13 آبان روز دانش آموز جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی یوم الله 13آبان در فرمانداری شهرستان محمودآباد تشکیل شد.

به گزارش خبرانلاین مازندران،ابن جلسه صبح امروز دوشنبه به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور روسای ادارات و اعضای عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: اشغال لانه جاسوسی امريکا در تهران و گروگانگيری جاسوسان ديپلمات نمای کاخ سفيد، تنها يک حادثه سياسی در حد تعطيل شدن سفارتخانه يک کشور در کشور ديگر نبوده و بلکه این آغاز تحول عميقی بود که در خاورميانه و در سطح جهان در جهت عريان ساختن ماهيت پنهان شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سياست خارجی امريکا به وقوع پيوسته بود .
فرماندار محمودآباد گفت: سيزده آبان از خاطره انگيزترين روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و شايد تاريخ معاصر ما روزی بدين اهميت و بزرگی کمتر به ياد داشته باشيد.
یوسف پور گفت: 13 آبان در تاريخ انقلاب اسلامی ايران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است. دقيقا به همين دليل يکسال پس از شهادت دانش آموزان در دانشگاه و درست در سالروز 13 آبان 58 ايران اسلامی شاهد جلوه ديگری از اين رويارويی ميان جبهه حق عليه باطل بود
وی گفت: در اين روز به يکباره به حيات سياسی مملو از خباثت امريکا و عملکرد سازمان جهنمی سيا در ايران خاتمه داده شدومزدورانی که پس ازپيروزی انقلاب دائماً به فتنه انگيزی و ماجراجويی عليه نهضت اسلامی ايران مشغول بودندبه گروگان گرفته شدندولانه پرازفسادوجاسوسی آنان که به اشتباه سفارت لقب گرفته بود تعطيل گرديد.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی 13 آبان گفت: حضور حماسی دانش آموزان و دانشجویان و همکاری کلیه ادارات در برگزاری هر چه بهتر این مراسم از مدیران انتظار میرود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =