طراحان مزدا میتا گفته اند که این خودروی مسابقه نیست،اما 7 ثانیه طول می کشد تا به سرعت 60 مایل در ثانیه برسد.

میاتای MX5 خودروی جدید کمپانی مزدا،شبیه اسباب بازی با کمری باریک است.اگرچه طراحان مزدا میاتا گفته اند که این خودروی مسابقه نیست،اما 7 ثانیه طول می کشد تا به سرعت 60 مایل در ثانیه برسد. اینجا را ببینید.

نتلی که شرکت خودروسازی انگلیسی است در میان تولیدکننده خودروهای لوکس به شمار می آید. اینجا را ببینید.

 سیاست

حجت الاسلام والمسلمین شجونی در مصاحبه با خبرآنلاین موضوعات متعددی را مطرح کرد و از جمله گریزی هم به لطیفه هایی که در مورد آیت الله جنتی مطرح است،زد. اینجا را ببینید.

خسرو معتضد گفت: آن زمان تمام روزنامه‌ها عکس شاه را منتشر می‌کردند و از شاه می‌نوشتند. این کار، دستور بود و باید اجرا می‌شد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

محمد حیدری دبیر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر مهتاب کرامتی را به عنوان مشاور هنری جشنواره منصوب کرد. اینجا را ببینید.

 خیلی از مردم فقط ظواهر پرزرق و برق بازیگری و عالم سینما و تلویزیون را می‌بینند، گمان می‌کنند سینما راحت‌ترین حرفه دنیاست و کسانی که در این فضا نفس می‌کشند و کار می‌کنند، مرفهان بی‌دردی هستند که کاری جز خوشگذرانی و تفریح و سرگرمی ندارند. اینجا را ببینید.

 جامعه

جزییات دادگاه امروز بابک زنجانی نشان می دهد، قاضی صلواتی با تسلط بالایی تخلفات مالی زنجانی را بررسی می کند. اینجا را ببینید.

دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

 نشست رای‌گیری برای پیش نویس قطعنامه‌ ارائه شده از سوی مهمترین حامیان گروه‌های تروریستی در سوریه یعنی عربستان، قطر و امارات با عنوان ادعایی نقض حقوق بشر در سوریه با درگیری لفظی شدید بشار الجعفری و نماینده سعودی همراه شد. اینجا را ببینید.

وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه 18 موشک از دریای خزر به مواضع تروریست‌ها در سوریه شلیک کرده است، تأکید کرد: موشک‌های هدایت شونده این کشور 600 تروریست را در استان دیر الزور سوریه کشته است. اینجا را ببینید.

ورزش

هواداران خشمگین فولاد ناراضی از شکست استقلال، با سنگ شیشه های راهروی رختکن را شکستند.   اینجا را ببینید.

کری خوانی های پرسپولیسی ها و استقلالی ها همچنان ادامه دارد. اینجا را ببینید.

دانش

 بازی‌های کامپیوتری و موبایل دیگر خیلی‌ها را سرگرم کرده است. اما برای علاقه‌مندان به دانش سرگرمی‌های علمی هنوز هم جذاب است که باعث یک نرمش مغزی خوب هم می‌شود. اینجا را ببینید.

در حالی که دنیا در شوک حملات انتحاری به ویژه در پاریس و بیروت به سر می‌برد یک شرکت روسی از دستگاهی رونمایی کرده که قابلیت کشف کمربندهای انفجاری و شناسایی عاملان انتحاری را دارد. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

اپراتورهای برتر ارائه‌دهنده ADSL در تابستان ۹۴ معرفی شدند. اینجا را ببینید.

دو-سه ماهی از ورود آیفون‌های جدید 6 اس و 6 اس پلاس نمی‌گذرد که اخبار آیفون بعدی هرروز به گوش می‌رسد. اینجا را ببینید.

طنز وکاریکاتور

شاکیان پسر پرحاشیه تلگرامی موضوع یک سوژه شد. اینجا را ببینید.

 علیرضا پاکدل با طراحی این کارتون که در شبکه های مجازی منتشر شده، نگاهی ظریف به علت فاجعه منا در حج امسال داشته است. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

یک مزرعه دار انگلیسی برای گرم نگه داشتن مرغ و خروس هایش، لباس های بافتنی بر تن آنها کرده است.اینجا را ببینید. 

فیلمی از لحظه اسکورت بمب افکن های روسیه بوسیله یک جنگنده ایرانی در رسانه ها منتشر شد.اینجا را ببینید. 

پربحث ترین خبرها

بازی‌های کامپیوتری و موبایل دیگر خیلی‌ها را سرگرم کرده است. اما برای علاقه‌مندان به دانش سرگرمی‌های علمی هنوز هم جذاب است که باعث یک نرمش مغزی خوب هم می‌شود. اینجا را ببینید.

در هفته های گذشته، بحث معضلات معتادان شوش و دروازه غار و ساماندهی آنها، بسیار سر زبان ها افتاده است. شهرداری هم طرحی برای ساماندهی آنها دارد. اما این طرح به اعتقاد برخی از کارشناسان ازجمله تعدادی از اعضای شورای شهر، موجب کوچ معتاد از بوستان های محله هرندی به مناطق دیگر شهر می شوند. اینجا را ببینید. 

محبوب ترین خبرها

حجت الاسلام والمسلمین شجونی در مصاحبه با خبرآنلاین موضوعات متعددی را مطرح کرد و از جمله گریزی هم به لطیفه هایی که در مورد آیت الله جنتی مطرح است،زد. اینجا را ببینید.

علیرضا بیرانوند در فرودگاه سئول نماز خواند و این مسئله سوژه عکاس تیم ملی شد.اینجا را ببینید. 
17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =