لوله سازی اهواز  از شرکت‌های توانمند کشور در تولید لوله است

معاون وزیر نفت گفت: شرکت لوله سازی اهواز از نظر کیفیت تولیدات در سطح بالایی قرار دارد و برای حمایت از آن برنامه‌های خوبی در نظر داریم.

معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز در خلال بازدیدش از شرکت لوله سازی اهواز گفت: لوله سازی اهواز به لحاظ کیفیت در سطح خوبی قرار دارد و تنها منتظر بازار و مشتری است که امیدوارم بتوانیم در آینده شاهد استفاده از ظرفیت 100درصدی این شرکت باشیم.

عباس شعری مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: هدف از بازدید این بود که دوباره از توانمندی های داخل کشور دیدن کنیم. این بازدید برایم بسیار مفید بود و از توانمندی های موجود در خوزستان تحت تاثیر قرار گرفتم.

شعری مقدم افزود: در برنامه توسعه در نظر داریم تلاش کنیم که دیگر تجهیزاتی از خارج کشور وارد نکنیم و حداکثر استفاده را از توانمندی های داخل انجام دهیم. یکی از مشکلات توتانمندی های داخلی این است که با تاخیر و کیفیت مواجه هستیم.

وی یادآور شد: طی این بازدید دیدیم که به هیچ وجه این مشکل وجود ندارد و شرکت های داخلی ازجمله لوله سازی اهواز تنها منتظر بازار و مشتری هستند تا بتوانند از ظرفیت خود نهایت استفاده را برای توسعه کشور انجام دهند.

معاون محترم وزیر نفت همچنین گفت:  ازجمله برنامه‌هایی که داریم و سعی می کنیم به مرور انجام دهیم این است که کاری صورت بگیرد که شرکت لوله سازی اهواز از تمام ظرفیت خود در تولید استفاده کند.

شعری مقدم یادآور شد: خط لوله منطقه دنا، خط اتیلن مرکز استان فارس، خط پاکستان و خط لوله گاز به عراق است که در نظر داریم پروژه آنها را در اختیار لوله سازی اهواز قرار دهیم.

خط لوله پاکستان 500 کیلومتر و خط لوله دنا نیز حدود 500 کیلومتر لوله نیاز دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =