هفته نامه «طلوع صبح» نوشت: خواستیم ببینیم احمدی نژادی ها امروز کجایند و چه برنامه ای برای انتخابات در سر دارند.

از بین یارانی که در سالهای آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد کنارش باقی مانده بودند سراغ می گیریم؛ عده ای تلفن را جواب نمی دهند و عده ای همین که می شنوند با چه قصد و نیتی تماس گرفتیم پاسخ سوالاتمان را نمی دهند.  اینجا را ببینید.

رئیس سابق قوای مقننه و مجریه یک بار در دهه 50، پنج بار در دهه 60، سه بار در دهه 70 و دوبار در در 80 در انتخابات مختلف شرکت کرده است. اینجا را ببینید.

اقتصاد

دیروز بزرگترین روز خرید و فروش یا حراج بزرگ در آمریکا (بلک فرایدی) بود. مردم از شب قبل برای خرید مقابل در های مغازه ها و فروشگاه ها صف کشیده بودند و برای خرید وسایل مورد نیاز خود با قیمت ارزان تلاش بسیاری کردند. اینجا را ببینید.

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء در راستای توسعه همکاری‌های کشورهای منطقه و گسترش صنعت ایرانگردی و جهانگردی، با همکاری راه‌آهن ترکیه اقدام به راه‌اندازی قطارهای بین‌المللی تهران - آنکار و تبریز - وان کرده است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

 حامد بهداد و ساره بیات برای شرکت در جشنواره سینه ایران تورنتو به کانادا سفر کردند. اینجا را ببینید.

 بازیگر سریال «ستایش» در کنار انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت : «جای همگی خالی در کاظمین دعاگوی همتون هستم.» اینجا را ببینید.

جامعه

دادستان پیشین تهران و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی شامگاه پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از کشور خارج شد. اینجا را ببینید.

انفجاری مهیب در خیابان چمران اصفهان رخ داد که باعث تخریب 3 خانه شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

مشاور رئیس‌جمهوری روسیه در امور روابط خارجی گفت که کرملین درخواست اردوغان برای دیدار با پوتین را دریافت کرده اما هنوز تصمیم نگرفته که آیا برگزاری چنین دیداری ممکن است یا خیر. اینجا را ببینید.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای که امروز شنبه انتشار یافت، اعلام کرد: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) سیاست بازدارندگی مسکو را در پیش گرفته و تلاش می کند موازنه قوا را در اروپا و نزدیک مرزهای روسیه به نفع خود تغییر دهد. اینجا را ببینید.

ورزش

کرار جاسم این روزها در تهران است و با دوستانش از مناطق دیدنی پایتخت بازدید می کند. اینجا را ببینید.

 دسته 105 کیلوگرم و نواب نصیر شلال ، شانس ایران بود برای آوردن مدال. کسی که نایب قهرمان المپیک لندن شده بود. او و کادرفنی تیم ملی با انتخاب وزنه های شان در این دسته یک ناکامی بزرگ رقم زدند! اینجا را ببینید.

دانش

 یک شرکت آمریکایی نوعی لنز بیونیکی طراحی کرده که مدعی است کاشت آن بدون درد بوده و برای همیشه فرد را به عینک بی‌نیاز خواهد کرد. اینجا را ببینید.

ققان به تازگی به روشی دست یافته اند که با استفاده از 'میکرووزیکول' قادر به درمان آرتروز است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

 فروشگاه‌های انگلیس نیز به مناسبت رخداد جمعه مشکی / Black Friday در امریکا، فروش‌های ویژه با تخفیف خود را آغاز کردند. این آغاز فروش‌های کریسمس نیز محسوب می‌شود که بخشی از آن به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. اینجا را ببینید.

عینک جدیدی که گوگل قصد ساخت آن را در سر می‌پروراند، تخیلی‌تر از قبل بوده و خاص‌تر خواهد شد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

ماموریت اصلی دلواپسان لو رفت. اینجا را ببینید.

 بعد از شکست سنگین رئال مادرید در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا، این تیم در شب پنجم لیگ قهرمانان اروپا مقابل حریف نه چندان قدری به نام شاختار دونتسک هم شدیدا متزلزل نشان داد و نتیجه را 4 بر 0 را در دقایق آخر به 4-3 تبدیل کرد تا بحران این روزهای کهکشانی ها بیشتر نمایان شود. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

راننده زن ۴۷ ساله به قصد پارک خودروی خود در پارکینگ طبقاتی در یک فروشگاه درتگزاس وارد و حین پارک کردن خودروی خود به حفاظ محوطه پارکینگ طبقاتی رو باز برخورد و به پایین سقوط کرد. اینجا را ببینید.

رسانه‌های روسیه تصویری از پسر اردوغان در کنار رهبران داعش منتشر کرده و تاکید دارند که این مساله نشان‌دهنده روابط نزدیک و مستحکم خانواده اردوغان با داعش است. اینجا را ببینید.

پریحث ترین خبرها

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه نفوذ مهم است و ما باید مراقب آن باشیم،‌ گفت: دشمن بین مسئولان نفوذ می‌کند. اینجا را ببینید. 

سفر رئیس‌جمهور روسیه به ایران در هفته اخیر با حاشیه‌های زیادی همراه بود. اینجا را ببینید. 

محبوب ترین خبرها

مراسم تشییع و استقبال رسمی از پیکر دیپلمات جان‌باخته کشورمان در مصلی تهران برگزار شد. اینجا را ببینید.

شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال در مصاحبه با خبرآنلاین به شدت از شاهرخ برادرش که سال گذشته هم آنالیزور استقلال بود، گلایه کرد و گفت او برای به دست آوردن خانه مادری شان کاری غیر قانونی انجام داده است . اینجا را ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =