مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز: برگزاری نشست منطقه ای انتخابات استانهای تهران، البرز و قم

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز از فراهم بودن زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیک در کلان‌شهر کرج خبر داد و گفت: فرمانداران جلسات کاندیداهای احتمالی را رصد می کنند.

به گزارش خبرآنلاین البرزو به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، توکل لطفی با اشاره بر رصد فعالیت های کاندیداهای احتمالی گفت: رفت‌وآمدها و برگزاری جلسات کاندیداهای احتمالی در استان البرز توسط فرمانداری‌ شهرستان‌ها رصد می‌شود.

لطفی همچنین به برگزاری نشست منطقه‌ای با محوریت برگزاری انتخابات، با حضور استان‌های تهران، البرز و قم در تهران اشاره کرد و افزود: این نشست در پایتخت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در ۹ کلان‌شهر کشور به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و یک‌سوم جمعیت کشور در این ۹ کلان‌شهر زندگی می‌کنند.


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری افزود: با هماهنگی‌های که با مرکز «IT» استان انجام‌شده است زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیک در کلان‌شهر کرج فراهم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز زمان ثبت‌نام برای کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری را ۲۶ آذرماه اعلام کرد و گفت: زمان ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ۲۸ آذرماه است.

به گفته لطفی ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان البرز در دو حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج و ساوجبلاغ انجام می‌شود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =