برنامه‌های هفته پژوهش در استان لرستان اعلام شد

دبیر اجرایی هفته پژوهش استان لرستان برنامه‌های این هفته در لرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،ترابی ضمن تشریح برنامه های هفته پژوهش در استان لرستان گفت: همزمان با هفته پژوهش برنامه هایی از قبیل نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، همایش نقش پژوهش های دانشگاهی در چالشهای توسعه استان، کارگاههای پژوهشی، نمایشگاه فن بازار، جشنواره برگزیدگان پژوهش، جشنواره ایده های برتر و جشنواره دانش آموزی با محوریت دانشگاههای استان لرستان برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان لرستان شنبه 14 آذر در محل دانشگاه لرستان برپا می شود افزود: در این نمایشگاه در قالب 29 غرفه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاهها و دستگاههای اجرایی استان در معرض دید قرار می گیرند.

دبیر اجرایی هفته پژوهش استان لرستان گفت: در زمینه برگزاری کارگاههای هفته پژوهش نیز هفت کارگاه در خصوص موضوعات عمومی پژوهش و بیش از 12 کارگاه تخصصی در محل دانشگاه لرستان برگزار می شوند.

ترابی ادامه داد: همچنین نمایشگاه فن بازار هفته پژوهش همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان در محل دانشگاه لرستان برپا می شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره برگزیدگان پژوهش 65 نفر از پژوهشگران برتر استان لرستان از دانشگاهها و دستگاههای اجرایی مورد تجلیل قرار می گیرند اظهار کرد: همایش نقش پژوهشهای دانشگاهی در چالشهای توسعه استان 18 آذر در محل سالن همایش های دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

دبیر اجرایی هفته پژوهش استان لرستان با اشاره به اینکه در جشنواره دانش آموزی هفته پژوهش علاوه بر تقدیر از پژوهشگر برتر، هشت دانش آموز برتر و 14 معلم اقدام پژوه نیز مورد تجلیل قرار می گیرند.

ترابی اظهار کرد: جشنواره ایده های برتر در هفته پژوهش در دو محور توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دبیر کلی ستاد هفته پژوهش در استان لرستان به دانشگاه لرستان محول شده است افزود: در این ستاد دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، دانشگاه علمی-کاربردی به عنوان دبیر کارگاههای پژوهشی، دانشگاه فرهنگیان به عنوان دبیر برگزاری همایش ها، پارک علم و فناوری به عنوان دبیر نمایشگاه فن بازار، دانشگاه پیام نور به عنوان دبیر جشنواره برگزیدگان پژوهش، بنیاد نخبگان به عنوان دبیر جشنواره ایده های برتر و آموزش و پرورش به عنوان دبیر جشنواره دانش آموزی انتخاب شدند

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =