کلیدملی نوشت: دستگیری یک زن از بستگان در پرونده قتل «هوشیار ملکی طولابی» توصیف قتل این شهروند خرم آبادی را به سمت یک جنایت خانوادگی سوق داده است.

به گزارش خبرنگار کلیدملی از صبح امروز عکس «هوشیار ملکی طولابی» به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد که این فرد را به قتل رسانده اند. در همین حال پلیس خرم آباد تایید کرد که این جنایت ساعت 8 صبح پنجشنبه 26 آذرماه در منزل شخصی از بستگان این فرد در خرم آباد رخ داده است و پلیس به طور کامل عامل این جنایت را شناسایی و در حال تعقیب اوست.

براساس آنچه «حسین نجفی» فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفته است: این قتل حدود ساعت هشت صبح امروز در محله فلک‌الدین خرم‌آباد، کوچه نوبهار رخ داده است و عامل یا عاملان جنایت یا استفاده از سلاح سرد این قتل را مرتکب شده اند.
براساس بررسی های خبرنگار کلیدملی، «هوشیار ملکی طولابی» رییس اسبق اداره فنی و حرفه ای و کار دانش استان لرستان بوده و در حال حاضر به عنوان مسئول متوسطه منطقه 11 آموزش و پرورش تهران بوده است.

با این حال حدود ساعت 8 شب امروز 26 آذرماه «رضا شیروژن دقایقی» معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان به خبرگزاری فارس گفت: یکی از همدستان قاتل شهروند خرم‌آبادی دقایقی پیش دستگیر شد. فرد دستگیر شده همسر مظنون اصلی پرونده بوده است.

همچنین رضا شیروژن دقایقی توضیح داده است : این قتل در پی اختلافات شخصی بوده و هیچگونه ربطی به کاندیداتوری انتخاباتی وی نداشته است.

وی همچنین درباره این دستگیری افزود:‌ تلاش برای دستگیری فرد دوم ادامه دارد و به محض روشن شدن علت و انگیزه این قتل موضوع به مردم اطلاع رسانی می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عدالت A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خبرنگار واقع بين دنبال اصل ماجرا مي ره.همسر ايشون فرهنگي هستن.و در منزلشون به قتل نرسيده.براي اظهار نقطه نظرهاشون به جايي دعوت شده بودن بعد از بيرون آمدن از اآن محل به اين اقا حمله شده و او را كشته اند
  • باربد قائم شهری IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    یکی از علت های قتل خانوادگی میتونه قبح بالای طلاق در جامعه ما باشه که حاضریم یک عمر تلخی زندگی را تحمل کنیم تا از یک جایی خرابی به بار بیاد ولی به قول ضرب المثل پایان تلخ طلاق نداشته باشیم ...
  • لاله A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اهل و ساکن خرم آباد و مسوول متوسطه منطقه 11 تهران ؟؟؟؟ درست خوندم؟؟؟