بدهی پارسیلون به برق ،گاز و تامین اجتماعی / حضور 330 نفر پرسنل در کارخانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از بررسی دقیق مشکلات شرکت پارسیلون خبر داد

محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند فعالیت کارخانه پارسیلون لرستان اظهار داشت: مدیریت ارشد لرستان برای احیا و فعالیت این واحد تولیدی پیگیری های جدی داشته است.

وی با بیان اینکه مجری کارخانه پارسیلون برای ما طرحی را ارائه دادند گفت: البته پارسیلون لرستان در حال حاضر با ۳۳۰ نفر کارگر در حال فعالیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه ما از مجری و سرمایه گذار پارسیلون لرستان خواسته بودیم که برنامه های خود را برای توسعه آن را ارائه بدهد گفت: در این راستا مشکلاتی را که این واحد تولیدی دارد را در دستگاههای اجرایی استان بررسی خواهیم کرد.

صفی خانی یکی از مشکلات این واحد تولیدی را بدهی به شرکت برق، گاز و تامین اجتماعی است گفت: در حال حاضر گاز این واحد تولیدی قطع شده است و در تامین اجتماعی نیز در ارتباط با بدهی های گذشته مشکل دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه کارخانه پارسیلون در چند سال گذشته مشکلات زیادی را داشته است گفت: این شرکت فراز و نشیب زیادی داشته است و تعداد زیادی کارگر داشته که به سن بازنشستگی رسیده و باید مطالبات آنها را پرداخت می کرد.

صفی خانی افزود: با این وجود کارخانه پارسیلون با ۳۳۰ نفر فعال است و مواد اولیه آن به طور دائم تزریق می شود و محصولات آن قابل فروش است.

وی ادامه داد با توجه به اینکه این کارخانه بدهی از گذشته دارد باید نسخه خوبی برای این واحد در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در حال حاضر چند خط این واحد تولیدی بازسازی شده است

مهر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =