برنا نوشت:نوذر شفیعی، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره دوران پسا برجام در کشور گفت: تمام کسانی که برجام را تا این نقطه رساندند باید مراقبت کنند تا برجام خوب اجرا شود. منظور از خوب اجرا شدن یعنی هم باید مراقب باشیم 1+5 تعهدات خود را تمام و کمال انجام دهد و هم جمهوری اسلامی ایران که تاکنون تعهدات خود را انجام داده به همین شرایط روند را ادامه دهد.

 

وی ادامه داد: ما باید متوجه باشیم که شرایط، شرایط حساسی است و خیلی از کشورهای پیرامون ما در عرصه بین المللی دوست ندارند راه جامعه بین المللی برای ایران باز شود بنابراین باید شرایط موجود را یک فرصت قلمداد کنیم و در عین حال از تهدیدات احتمالی هم محاسبه شده و با صبر و حوصله و با برنامه ریزی درست عبور کنیم.

شفیعی درباره نحوه برخورد با تندروهای داخلی گفت: به نظرم آن چه که اتفاق افتاده محصول کار همه نیروهای سیاسی در داخل کشور است. یعنی دولت باید بداند حتی مخالفانش باعث شد که قدرت آن ها در چانه زنی بیشتر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید با مخالفان با صبوری برخورد کند و ما باید به جای پرداختن به جر و بحث های داخلی که تا حدی طبیعی هم هست به سمت رو به جلو بردن جامعه گام برداریم. چون مردم مشکلاتی و مسایلی دارند و ما باید به فکر حل آن باشیم در هر صورت مردم از اجرای برجام خوشحال هستند ما باید خوشحالی مردم را اصل قرار دهیم.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =