تسنیم نوشت: تیم فوتبال استقلال تهران در حالی به دیدار ذوب‌آهن می‌رود که از آخرین برد لیگ برتری آبی‌ها در مقابل ذوب‌آهن بیش از ۳ سال گذشته است.

 به نظر می‌رسد که باید نام یحیی گل‌محمدی و ذوب‌آهن را به عنوان خطرناک‌ترین رقیب استقلال در این دو سال اخیر به ثبت رساند چون سرمربی پرسپولیسی ذوب‌آهن در 4 بازی قبلی خودش در برابر استقلال نه تنها شکستی را قبول نکرده است بلکه 3 باخت هم در کارنامه استقلال، امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی به ثبت رسانده تا از این لحاظ صاحب یک رکورد ویژه شود.

در حقیقت بعد از بازی دور رفت لیگ دوازدهم که استقلال موفق شد با یک گل در مقابل ذوب‌آهن بحران‌زده به پیروزی برسد تا به امروز آبی‌ها در جریان مسابقات لیگ موفق به شکست ذوب‌آهن نشده‌‌اند و این رکورد به مرز 4 سال هم نزدیک می‌شود.

این دو تیم در جریان مسابقات لیگ برتر تا به امروز 29 بازی با یکدیگر برگزار کرده‌اند که ذوب‌آهن عملکرد بهتری نسبت به حریف خودش داشته و 10 بار استقلال را شکست داده است. در سوی مقابل 10 مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده و استقلالی‌ها هم 9 بار رنگ برد در برابر ذوب‌آهن را دیده‌اند.در این 29 مسابقه 62 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده و جالب اینجاست که گل‌های زده هر دو تیم در عدد 31 برابر است.

آخرین مسابقه این دو تیم هم در دور رفت لیگ امسال در ورزشگاه آزادی برگزار شد که ذوب‌آهن با انجام یک بازی خوب موفق شد با گلهای احسان پهلوان و مرتضی تبریزی حریف خودش را با شکست روبرو کند. البته استقلالی‌ها بعد از آن شکست خانگی اعتراض شدیدی به قضاوت مسابقه داشتند که بعدا مشخص شد آنچنان هم حق به جانب نبوده‌اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =