نمایش تصاویر انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن

حسین شرفخانلو معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار خوی گفت: : برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب در خوی، تصاویر منتشر نشده از روزهای انقلاب اسلامی در این شهرستان، 18قطعه تصویر که همگی آنها از آرشیو روزنامه اطلاعات اخذ شده است، در سه نقطه شهر به صورت بنری و نمایشگاهی در نمایش دید مردم قرار می گیرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، حسین شرفخانلو با تبريك ايام الله دهه فجر اظهار داشت: امسال شهرداري خوي با فضاسازي متفاوت در ايام الله دهه فجر و راهپيمايي 22بهمن، به آذين بندي سطح شهر خوي و معابر و همچنين مسير راهپيمايي مردم هميشه در صحنه شهرستان خوي، اقدام كرده است.

وي افزود: براي اولين بار در طول تاريخ انقلاب در خوي، تصاوير منتشر نشده از روزهاي انقلاب اسلامي در اين شهرستان، در قالب 18قطعه تصوير كه همگي آنها از آرشيو روزنامه اطلاعات اخذ شده است، در سه نقطه شهر به صورت بنري و نمايشگاهي در نمايش ديد مردم قرار مي گيرد.

معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار خوي تصريح كرد: در كنار اين نمايشگاه، دستاوردهاي منحصر بفرد ايران در قالب 14پوستر با عنوان «ثمره انقلاب» نيز به نمايش درمي آيد.

شرفخانلو ادامه داد: توجه به كودكان و نوجوانان و مشاركت دهي آنها در اجراي جشن انقلاب به عنوان مسئولين آينده كشور، مدنظر اين نهاد گرفته كه امسال اولين دوره مسابقات پرتاب موشك هاي كاغذي ويژه كودكان و نوجوانان با همكاري نهاد مساجد خوي برگزار مي شود.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =