توپالیدیس مربی جدید راه آهن در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیمش با استقلال حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ توپالیدیس سرمربی جدید تیم راه آهن که به تازگی جای مهدی تار تار را در این تیم گرفته است، درباره بازی فردای تیمش با استقلال تهران گفت : « ما باید همه تمرکزمان را برای بازی با استقلال بگذاریم، چون تیم استقلال یک تیم درجه اول در ایران است. بازی سختی مقابل استقلال داریم اما به نام‌ها توجه نداریم، چرا که 9 فینال دیگر پیش‌روی ما است و باید ببریم. با توجه به حضور دستیارانم و مربی بدنسازی که 3 هفته است در تیم کار می‌کند و همچنین با تفکرات بازیکنان خوب راه‌آهن، به دنبال بهبود بخشیدن وضعیت راه‌آهن هستیم. ما باید امتیاز بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم. »

او درباره اینکه راه آهن در ادامه می تواند خود را در لیگ حفظ کند یا نه گفت : « ر 3 بازی گذشته راه ‌آهن حضور داشتم و بازی‌های این تیم را دیدم. راه‌آهن بازیکنان باکیفیت و جوانی دارد و مطمئنم که با کادر و تیمی که در اختیار داریم، در لیگ می‌ماند. مهمترین مسئله برای ما نگه داشتن راه‌آهن است و فراموش نکنید که هم‌اکنون تیم در رده پانزدهم قرار دارد.

توپالیدیس با امید درباره آینده خودش و راه آهن از سابقه خود این چنین گفن : « فوتبال به این شکل نیست که همیشه تیم‌های خوبی را بگیریم من ریسک نکردم و حتی از زمانی که یونان را با اوتوری‌هاگل تحویل گرفتیم در رده 66 دنیا قرار داشت اما توانستیم قهرمان اروپا شویم ما مرد روزهای سخت هستیم. »

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =