سازمان هواشناسی کشور از توقف طولانی و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها هشدار داد و اعلام کرد: از رانندگی در مسیرهای آب گرفته خودداری شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: به سبب بارش باران، وزش باد شدید موقتی گاهی با رعد وبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

دوشنبه 95/1/9: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، لرستان، بوشهر، غرب فارس، گیلان، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل و شمال استان های قزوین، البرز و تهران.

سه شنبه 95/1/10: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در کهگیلویه و بویراحمد، جنوب فارس و بارش باران و برف در شمال آذربایجان غربی.

چهارشنبه 95/1/11: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در جنوب شرق فارس، هرمزگان و نیمه شمالی خراسان رضوی.

همچنین با توجه به پیش بینی بارش برف در جاده های کوهستانی البرز، شمال غرب و غرب لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها وجود خواهد داشت. با توجه به شرایط ذکر شده در مناطق فوق، توصیه می شود اقدامات لازم برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید از جمله خودداری از توقف طولانی و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها، خودداری از رانندگی در مسیرهای آب گرفته و کاهش سرعت خودرو هنگام رخداد وزش باد شدید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =