کدام بازیکنان اخراجی سیاه‌جامگان موفقند؟/ میری در برزخ!

سرمربی سیاه‌جامگان مشهد به محض ورودش به این شهر روی نام چند بازیکن را خط کشید.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ «فرهاد کاظمی» که از ابتدا به نحوه بسته شدن تیمش اعتراض داشت بازیکنانی که توسط «رسول خطیبی» به تیم آورده شده بودند را به مرور زمان کنار گذاشت، اما نکته جالب اینکه اکثر آن‌ها در تیم‌های دیگر بازیکنان موفقی هستند.
جمعی از این بازیکنان نزد مربی سابق خود رفتند و مشغول بازی در تیم تبریزی ماشین‌سازی شدند؛ مهدی‌پور، تیزرو و محسن دلیر بازیکنان فیکس تیم ماشین‌سازی تبریز هستند و با رفتن به این تیم نماینده تبریز از رده هشتم تا رده دوم بالا آمده است.
«رنان داسیلوا» دیگر بازیکن این تیم هم الان با شماره 10 در یکی از تیم‌های خراجی فیکس بازی می‌کند و «امید سینگ» هم بازیکن مورد اعتماد تیم صدرنشین یعنی «استقلال خوزستان» است. «محسن فروزان» هم که در سنگر «راه‌آهن» هنرنمایی می‌کند.
در بین اخراجی‌ها فقط «پیمان میری» مهاجم این تیم بعد از اینکه نتوانست تیمی در لیگ برتر برای خود دست و پا کند به سفارش مدیرعامل سیاه‌جامگان راهی «صنعت نفت آبادان» شد و بعد از اینکه چند بازی به عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شد، نتوانست اعتماد «دست نشان» را جلب کند و همچنان نیمکت‌نشین زردپوشان آبادانی است، او ابتدای فصل از تیم دسته اولی «پارسه» به مشهد آمد اما اصلا عملکرد خوبی در این تیم نداشت و به عنوان مهاجم حتی یک گل هم به ثمر نرساند!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =