۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
ستارگان هفته قرآنی کردستان چه کسانی بودند؟

برگزیدگان جشنواره‌ها و مسابقات هفته قرآن و عترت استان کردستان با حضور مسئولان کشوری و استانی در پردیس سینما بهمن سنندج معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از سنندج، برگزیدگان جشنواره‌ها و مسابقات هفته قرآن و عترت کردستان با حضور مسئولان کشوری و استانی، امروز(۲۶ فروردین ماه) در اختتامیه برنامه‌های هفته قرآن و عترت کردستان که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

در بخش فعالان و خادمان قرآن کریم؛ از ماموستا «محمود مدرسی» محقق، مفسر و خادم قرآن نگل، «سید بهاءالدین حسینی» محقق و پژوهشگر قرآن، «علی اشرف زانیار»، «ناصر صانعی» و «لقمان احمدی» از کاتبان قرآن کریم، «علی محمدی» هنرمند بخش هنرهای چوبی، «سیروان حاجی» هنرمند فعال قرآنی و «رامیار دیبانژاد» مخترع رحل هوشمند قرآن با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در رشته مقالات و پایان نامه‌ها؛ «محفوظ ادواری» رتبه اول، «وحید محمدعلی» و «الهه گنجی بابامیری» و «اسماعیل بابامیری» هر سه نفر به طور مشترک رتبه دوم و «حامد مرادی» رتبه سوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت در بخش آقایان؛ «میلاد امانی»، «امیر محمدی» و «فواد مولودی» عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در بخش بانوان «حنانه علی محمدی»، «بیان شاکری» و «رقیه کبودوندی» رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ جزء سی‌ام قرآن در بخش آقایان؛ «وحید حاجی خدادادی»، «ادریس بایه دست» و «محمدادریس فاتحی» به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش بانوان نیز «اسرین احمدی» رتبه اول، «مریم فولادی» رتبه دوم و «آرینا خیرآبادی» رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم؛ «ایوب کوهی» رتبه اول، «رسول رفراوی» رتبه دوم و «کیوان عزیزی» هم رتبه سوم را کسب کردند و در بخش بانوان «زینب جمادیان»، «مینا کردبهمن» و «رخشنده ملایی» عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم؛ «محمدامین کریمی» رتبه اول،«فواد خداکرمی» رتبه دوم و «رستم احمدی» رتبه سوم را بدست آوردند. در بخش خواهران «مهین احمدی» در رشته حفظ کل رتبه اول را کسب کرد و «زهرا صراحی پور» در رشته ۱۵ جزء به عنوان برگزیده انتخاب شد.

در رشته اذان؛ «حسین عبدالملکی» رتبه نخست، «سیدپیمان احمدی» رتبه دوم و «سیدصادق کاظمی» هم رتبه سوم را به خود اختصاص دادند. در رشته اذان زیر ۱۸ سال هم «فواد محمودی» از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته ابتهال؛ «فواد مولودی» مقام نخست، «میلاد امانی» رتبه دوم و «سعدی ولیزاده» رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته تواشیح؛ گروه«تالیان نور» به سرپرستی «حسین احمدوند» مقام نخست، گروه «بدرالدجی» به سرپرستی «حسین عبدالملکی» رتبه دوم و گروه «سید السادات» به سرپرستی «سعدی ولیزاده» رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته عکاسی؛ «سیدمحسن سجادی» رتبه اول، «ابراهیم علیپور» رتبه دوم و «صادق عزیزی» رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته خوشنویسی در خط نسخ و ثلث؛ «صابر حاجی میرزایی»، «واحد ناصری» و «امین کردستانی» به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته خوشنویسی در بخش خط نستعلیق؛ «آرش یعقوبی»، «علی حسینی» و «محمد بهرامی» برگزدیدگان اول تا سوم بودند.

در رشته صنایع دستی؛ «منور توانا» رتبه اول را کسب کرد و «محسن صادقی» رتبه دوم و «سارا صفری» رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته معرق و منبت کاری؛ «سمیرا اسدی»، «احمد صالحی» و «فرشته احمدزاده» رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته نازک کاری؛ «فرید اسماعیلی» و «میلاد تبریزی» رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =