۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

بهرام باقری افزود:اکنون زمان ان فرا رسیده که علاوه بر دستگاه های دولتی ،بخش های خصوصی نیز در راستای ترویج فرهنگ های مثبت و اثر گذار در سطح جامعه گام بردارند.

با حضور مدیرکل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد ،مدیرعامل گروه صنعتی کوبودنا و تنی چند از مسئولین بهره برداری از کتابخانه کوبودنا آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین از یاسوج،مدیر عامل کارخانه کوبودنا در این آیین گفت: ما امیدواریم که بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ صحیح کتاب و کتابخانی اقدامات و گام های مهم تر و اثر گذار تری برداریم.
بهرام باقری افزود:اکنون زمان ان فرا رسیده که علاوه بر دستگاه های دولتی ،بخش های خصوصی نیز در راستای ترویج فرهنگ های مثبت و اثر گذار در سطح جامعه گام بردارند.
باقری با یاد آور شدن یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری که فرموند:**توقع من از همه‏ ى مردم این است که کتاب و کتابخوانى را جدى بگیرند**تصریح کرد:در راستای جامه عمل پوشاندن به این رهنمود تمام تلاش خود و مجموعه در اختیارم را به کار خواهم گرفت .
ایشان در ادامه ضمن تشریح روند زمانی استفاده پرسنل مجموعه کوبودنا از کتابخانه افزودند:به زودی در مجموعه کوبودنا شاهد یک تحول فرهنگی بزرگ خواهیم بود.
مدیر نمونه کشوری همچنین گفت:انقلاب کردن در رگ و خون تمامی مردم ایران اسلامی جریان دارد و در آینده ای نزدیک کوبودنا نیز شاهد انقلاب در زمینه های:عملی،فرهنگی،صنعتی و دیگر بخش هاخواهیم بود.
باقری در پایان از مدیران کل اداره کار و تعاون و اداره کل کتابخانه استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در افتتاحیه کتابخانه کارگری مجموعه صنعتی کوبودنا تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =