تیم های برتر رقابت های بسکتبال آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مشخص شدند

رقابت های بسکتبال نواحی پنجگانه آموزش و پرورش و شهرستان های فعال در مقطع متوسطه در تبریز برگزار و تیم های اول تا سوم مشخص شدند.

به گزارش خبرآنلاین، مسئول انجمن بسکتبال استان آذربایحان شرقی با بیان اینکه این رقابت ها طی روزهای 9 و 10 اردیبهشت در تبریز برگزار گردید گفت: دانش اموزان دختر بسکتبالیت استان با شور و انگیزه بالا در این مسابقات به رقابت پرداختند.

مارینا دانغیان افزود: بالا بودن سطح مسابقات و استقبال خوب اولیا از شرکت فرزاندانشان در مسابقات اموزش و پرورش نشان دهنده تلاش های مربیان، سرپرستان و مسئولین محترم نواحی و مناطق می باشد.

تیم ناحیه 5 تبریز مقام اول

به گفته وی، امیدواریم با همکاری صمیمانه  مربیان مجرب و دلسوز بسکتبال،  مثل همیشه شاهد حضور  یک تیم خوب و منسجم در  مسابقات کشوری باشیم.

دانغیان با اشاره به تیم های برتر این دوره از مسابقات افزود: مقام اول: ناحیه 5 تبریز  به مربیگری  دادروان و سرپرستی  ملازاده، مقام دوم : ناحیه 3 تبریز به مربیگری ارندان و سرپرستی  ابصاری و مقام سوم نیز به تیم شبستر به مربیگری معصومه نجارزاده و سرپرست تیم سمیرا نجارزاده رسید.

تیم ناحیه 3 مقام دوم

مسئول انجمن بسکتبال استان آذربایحان شرقی اظهار داشت: با اخلاق ترین و امتیاز آورترین بازیکن این مسابقات مینا احمدی و باتکنیک ترین بازیکن حانیه بجانی انتخاب شدند.

به گفته وی بهترین بازیکنان این دوره: زهرا ذوالفقاری، کوثر مهدی پور، لیلیت دانغیان، نیلوفر جبرئیلی و فاطمه درسی معرفی شدند.

تیم شبستر مقام سوم

دانغیان یادآور شد: سرپرست داوران خانم بابایی و داوران این مسابقات را خانم ها محمدپور، باهر، اعلاباف، پورحسن، رهنما، اصغری بر عهده داشتند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =