روزنامه قدس نوشت،خداداد عزیزی در روزهایی که همه حواس شان به پایان لیگ است باز خبر ساز شده و به روی جلد روزنامه‌ها بازگشته است.

 فارغ از جدال لفظی ناخواسته‌ای که با علیفر، سرهنگ گزارشگران فوتبال تلویزیون برایش به وجود آمد و مقابل بی احترامی وی سکوت اختیار کرد، خداداد دعوت به حضور در یک فیلم سینمایی و یک شوی تلویزیونی شده است. بعد از رضا عطاران و رامبد جوان که او را دعوت به حضور در پروژه های‌شان کردند حالا مهران مدیری و علی انصاریان هم برای جذاب شدن فیلم و شوی شان از وی درخواست کرده ‌اند تا به سر صحنه برود.
خداداد در مورد حضور در فیلم «حس خوب زندگی» به تهیه‌کنندگی «علی انصاریان» می‌گوید: «اصلا بحث بازی در این فیلم به آن شکل که شما می‌گویید مطرح نیست. حتی اطلاعی هم در مورد عوامل سازنده و بازیگرانش هم ندارم. در مشهد وقتی از باغ خودم بر می‌گشتم علی انصاریان که مشغول فیلم‌برداری بود مرا دید و گفت بیا تهران سر صحنه آقای پروین و برهانی هم هستند. من هم نتوانستم حرفش را زمین بزنم و قرار شد در یک پلان فقط حضور داشته باشم. چیزی شبیه همان اتفاقی که موقع فیلم‌برداری آقای عطاران اتفاق افتاد. »
وی در مورد علاقه‌اش به بازیگری گفت: «من این‌کاره نیستم و علاقه‌ای ندارم واقعا. دوستان به من لطف دارند و من هم رویم نمی‌شود درخواست‌شان را رد کنم.»
خداداد البته بعد از حضور در برنامه خندوانه حالا به برنامه دورهمی مهران مدیری هم دعوت شده است.«آقای مدیری لطف کردند و تماس گرفتند که هماهنگ کنم و در یکی از برنامه‌های‌شان حاضر شوم. من هم قول دادم که تهران بروم این کار را انجام دهم. اما هنوز فرصت نشده که سر برنامه بروم برای ضبط.»
خداداد درباره علاقه طنزپردازان به ارتباط با وی می گوید: «همه آنها از جمله رضا عطاران، جواد رضویان، مهران مدیری، رامبد جوان ،علی انصاریان و... از دوستان نزدیک من هستند و احتمالا به خاطر شوخی‌های دایمی که با فوتبالیست‌ها انجام می‌دادم روی من شناخت طنزگونه پیدا کرده‌اند. ولی من برای بازیگری ساخته نشده‌ام و اصلا بلد نیستم»
خداداد عزیزی را فازش را عوض می‌کنیم و جعبه جادویی و پرده سینما باز می‌گردانیم به مستطیل سبز. از او درباره سرنوشت سیاه‌جامگان می‌پرسیم که می‌گوید: «با تمام احترامی که برای ملوانی‌ها قایل هستم دعا می‌کنم صبا بتواند از انزلی دست پر بازگردد تا سیاه‌جامگان با کمک دایی امیدهایش تا روز آخر برای ماندن پررنگ بماند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =