غلامرضایی: پروژه های عمرانی شهرداری کرج بدون تلاش شبانه روزی کارگران به ثمر نمی نشیند

عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج اظهار داشت: پروژه های عمرانی و خدماتی بدون تلاش شبانه روزی کارگران به ثمر نمی نشیند و باید قدردان زحمات و خدمات ارزشمند این قشر فرهیخته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حجت الله غلامرضایی ادامه داد: کارگران در جوامع بشری محور تولید، خلاقیت و شکوفایی هستند و چرخ های اقتصاد نیز با تلاش و کوشش مضاعف آنها در حال گردش و چرخش هستند و به واسطه همین جایگاه والا، جا دارد که مطالبات این قشر بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: کارگران نیز همچون سایر اقشار جامعه دارای حقوق و مطالباتی می باشند و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور طی سالیان اخیر، مسئولان باید گزینه های ویژه ای را در راستای ارتقای سطح معیشت و رفاه کارگران و خانواده های محترم ایشان روی میز قرار دهند و این مهم در سایر ملل نیز مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول ارشد شهری گفت: متاسفانه قشر کارگری طی سالیان اخیر از دسترسی به حقوق و مزایای قانونی خویش باز مانده است و برخی کارفرمایان قوانین و مقررات جاری کشور را در خصوص کارگران رعایت نمی کنند که انتظار می رود در این رابطه بازنگری های لازم صورت پذیرفته و به سمتی حرکت کنیم که کارگر در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد.

عضو پارلمان شهری کرج در بخش دیگری از سخنانش به قرار گرفتن در هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم اشاره کرد و بیان داشت: معلمی شغل انبیای الهی است و آموزگاران انسانها را روی ریل تعلیم و تربیت قرار می دهند و تکریم مقام و جایگاه آنها، تکریم همه خوبی ها است.

غلامرضایی عنوان کرد: حدود 400 هزار دانش آموز و دانشجو در سطح البرز و کرج مشغول علم و سوادآموزی هستند که رسالت آگاهی بخشی و پرورش روح و آنها بر دوش معلمین و اساتید گرامی است و انتظار می رود در این ایام، با برگزاری ویژه برنامه ها و مراسماتی شاهد تجلیل و تقدیر از این عزیزان باشیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =