ایسنا نوشت: نائب رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که جنبش متبوعش هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه نمی دهد معادلات جدیدی را بر مرزهای شرقی نوار غزه تحمیل کند.

به گزارش خبرآنلاین اسماعیل هنیه در خطبه های نماز جمعه در شهر غزه تصریح کرد: ما هرگز به دنبال جنگی دیگر نیستیم اما اجازه نمی دهیم دشمن به مرزهای ما تجاوز کرده و معادلات تازه‌ای را در مناطق مرزی ایجاد کند. دشمن باید از مساله را به خوبی درک کند.

هنیه همچنین خواستار توقف فوری همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست نه به دنبال صلح و سازش هستند و نه مذاکره، بلکه هدف آن ها صرفا تثبیت اشغالگری خود در این سرزمین است.

خلیل حیه، عضو دفتر سیاسی حماس نیز هشدار داد که حماس هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه ایجاد معادلاتی جدید در مرز غزه را نخواهد داد.

حیه اظهار داشت که برخی طرف های عربی و بین المللی از جمله مصر، قطر و سازمان ملل در تلاش برای آرام سازی اوضاع و تثبیت آتش بس در غزه هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اوضاع در نوار مرزی شرق غزه برای نخستین بار از زمان توقف جنگ 51 روزه ملتهب شده است و در 3 روز گذشته بارها ارتش صهیونیستی اقدام به حملات هوایی و زمینی علیه این منطقه کرده است. مقاومت نیز با حملات راکتی تجاوزات دشمن را پاسخ گفته است.

26150

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =