سومین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و با حضور جمعی از مسئولان، متخصصان و هنرمندان حامی محیط زیست برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی؛ نمایندگان بیش از ۱۱۰ گروه دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و تعدادی از فعالان محیط زیست دانشگاهی در این برنامه حضور دارند.

این گردهمایی در ۲۱ اردیبهشت با حضور و سخنرانی سید ضیا هاشمی-معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، سعید پورعلی-معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مهناز مظاهری-معاون آموزشی و پژوهشی سازمان حفاظت محیط زیست، افتتاح می‌شود و در روز بیست و سوم با حضور معصومه ابتکار-رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، حمیدرضا طیبی-رئیس جهاد دانشگاهی، هوشنگ بازوند-استاندار لرستان، علی نادر دهقانی-رئیس واحد جهاد لرستان مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

محوریت این گردهمایی سه روزه، زیست محیطی است و در همین راستا دو پنل تخصصی "رسانه و محیط زیست" و "گونه‌های جانوری در حال انقراض" برگزار می‌شود.

همچنین چهار کارگاه تخصصی "کارآفرینی محیط زیست"، "عکاسی محیط زیست"، "علل زوال جنگل‌های زاگرس"، "تغییر اقلیم" برگزار می‌شود.

تجلیل از گروه‌های برتر دانشجویی در حوزه محیط زیست، محیط‌ بانان و پیشکسوتان محیط زیست استان لرستان و همچنین برگزاری تور طبیعت‌گردی و بازدید از رویش‌گاه بلوط گروه محیط زیست جهاد دانشگاهی واحد لرستان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی سه روزه است.

در پایان این گردهمایی شب فرهنگی لرستان با حضور گروه‌های محیط زیستی و جمعی از هنرمندان از جمله میترا حجار و محمدرضا فروتن برگزار می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =