امام جمعه بندرعباس گفت: برای همیشه توصیه می کنم که فضای نماز جمعه جای درگیری ها نیست بلکه باید مسائل کلی انقلاب در آن بیان شود و هر کس مسائل یا مشکلی دارد به مراجع قضایی مراجعه کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نمازجمعه بندرعباس، عنوان کرد: دنیا با مجاهدت های خاموش وهمیشه درصحنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بر امنیت ایران غبطه می خورد.

وی افزود: نسبت به هر کشوری ما امن ترین هستیم که این امر نتیجه یک عمر غربت و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است که با جریان های جاسوسی در خارج ، رفتارهای ناپسند در داخل ، موادمخدر و قاچاق و با همه ریشه های فساد و نابسامانی ها برخورد کرده اند.

وی همچنین به نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) اشاره کرد وگفت: اگر گفته می شود ظهور امام زمان (عج) نزدیک است درواقع به عنوان نزدیک بودن ظهور نیست بلکه در واقع نشانه و علائمی است که راه را گم نکنیم.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: همان گونه که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و کسی که برای خدا کار کند ، پیروز است.

آیت الله نعیم آبادی گفت: باید در تاریخ انقلاب ، ورق خرمشهر را سریع برنگردانیم بلکه دقیق مطالعه کنیم که عوامل و ریشه های پیروزی خرمشهر چه بوده و بر مبنای آن ، استان و کشورمان را بسازیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به کشیده شدن تجمع ها و اعتراض ها به نماز جمعه گفت: برای همیشه توصیه می کنم که فضای نماز جمعه جای درگیری ها نیست بلکه باید مسائل کلی انقلاب در آن بیان شود و هر کس مسائل یا مشکلی دارد به مراجع قضایی مراجعه کند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه تابع هیچ جریانی نیسیتم و تنها از خط رهبری اطاعت می کنم ، اظهارکرد: رسالت نماز جمعه بیان معارف دین است و اگر بنا باشد هر حادثه ای به نماز جمعه کشیده شود باید هر روز شاهد اینچنین اعتراض ها و تجمع هایی باشیم.

وی در پایان به روز بهره وری و بهینه سازی اشاره کرد و گفت: شیطان از عروسی ها و عزادارای ها ما خوشحال است ، چرا در این مراسم ها اسراف و تبذیر به وضوح دیده می شود ، در صورتی که از دیدگاه قران ، اسراف گناه است و قران اسراف کاران را برادران شیطان می داند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =